Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, RASKAANAKO??

Vierailija
19.03.2012 |

menkat myöhässä nyt noin kuusi päivää. otin viikko sitten sunnuntaina jälkiehkäisypillerin, kun ehkäisy petti, mutta tosiaan kuukautisten olisi pitänyt alkaa silloin ihan parin päivän sisään. eivät ole kuitenkaan alkaneet ja mietin, että olisinko tullut raskaaksi jo aikaisemmin.. missä vaiheessa voin tehdä testin ja saada luotettavan tuloksen? raskaus ei tulisi nyt yhtään hyvään saumaan!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein 3-4 päivää myöhästymisestä ja positiivista näytti.

Vierailija
2/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta kerrasta tuskin olisit edes raskaaksi tullut, jos menkkojen alkuun oli kerran enää pari päivää. (Ovulaatio ollut ajat sitten)

Jos olet raskautunut aikaisemmin kierron aikana sen oikean ovulaation aikaan, niin jälkiehkäisypilleri ei millään muotoa vaikuta jo alkaneeseen raskauteen.

Siihen, että menkat on nyt noin paljon myöhässä on siis syypäänä joko raskaus tai itse jälkiehkäisypilleri yhdistettynä stressiin, jota asiasta nyt koet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhästyttävät, mutta kun niiden olisi pitänyt olla jo aluillaan, niin ei kai pari päivää aikaisemmin otettu pilleri ja stressi voi siihen enää vaikuttaa, vai?

ap

Vierailija
4/4 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis viikko myöhästymisestä. mä tein ja luotettavasti näytti mutta liekö sitten tuuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan