Mitä teen? Hormonikierukka-asiaa
Mulle laitettiin hormonikierukka tammikuun alussa. Ei ole tässä päivääkään mennyt ettei jossakin kohti päivää vatsani olisi todella kipeänä, yleensä iltaisin niinkuin nytkin. Juuri otin buranaa kun vihloo ja muilii niin. Lisäksi vuodan, en ole vuodotonta päivää nähnytkään sitten ajan ennen kierukkaa.
Oon aivan kypsä. Mulla on jälkitarkastusaika keskiviikkona ja oon miettiny vakavasti että pyydän lääkäriä ottamaan kierukan pois. En jaksa näitä kipuja.
Mutta mitä tilalle? Cerazette vei multa halut ja kärsin kuivuudesta. Kondomia en edes harkitse, olen avioliitossa. Olemme suht iso uusperhe joten ei lapsiakaan enää. Mulle on tehty kaksi raskaudenkeskeytystä liittomme alussa, kun ehkäisy on pettänyt ja nuo kokemukset ovat olleet turhan rankkoja. Miten saisin steriilisaation ja mitä siihen asti?
Kommentit (2)
Ekat kolme kuukautta vuosi melkein koko ajan. Nyt viimeisen kuukauden ajan vuoto on selvästi vähentynyt. Hermot meinasi mennä alkuun mutta nyt olen tyytyväinen että jaksoin sinnitellä.
Uskon, että on rankkaa. Mut sen jälkeen vuodot voivat poistua kokonaan! Pitäiskö sun vähän malttaa vielä odotella?