Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Litiumista - ja sen lopettamisesta?

Vierailija
19.03.2012 |

Mulla on ollu litium käytössä ainoona lääkkeenä pari vuotta. Olen pitäny oireitani bipo-oireina, mutta nyt on lääkkeenvaihto menossa ja lito kokonaan jäämässä pois. Ja kuin ihmeen kaupalla SUURI OSA oireista on loppunut kokonaan!

Vapina, sosiaalinen pelko, jaksamattomuus. En ollut edes huomannut miten paljon tunteet oli turtuneet! Nyt on kuin olisi uutta elämää aloittamassa! Lamotrigiiniin vaihdoin ja kyllä sopii mulle paremmin!

Kun aloitin Litiumin kyselin ja yritin ottaa selvää sivuvaikutuksista, mutta väitettiin ettei sillä mitään ole. No kaikilla on, miksei tietoa saa? Onneksi vaadin lääkkeen vaihtoa (vapinan takia, en kehdannut enää mennä mihinkään tärisemään)!!!!! Psykiatri ei olisi millään suostunut siihen. Potilaan oikeudet diipa daa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisiko noi "tunteiden heraamis" -tuntemukset olla alkavaa maniaa? Monet bipothan kokevat kai elavansa kunnolla ainoastaan maanisina...

Vierailija
2/3 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala selostaa tässä koko lääkityskuviota tälle sairaudelle, tai koko sairautta. kvg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipäätään hienomotoriikan kärsiminen. Että ihan kiva niille, joiden ammattiin kuuluu se, että hienomotoriikka toimii.

Eikä se todellakaan ole ainoa lääke bipoon, yleensä kokeillaan kaikki muut sitä ennen läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan