Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoja colonsterilin juomiseen

Vierailija
19.03.2012 |

Vasta 1,3 litraa juotu puolessatpoista tunnissa.

minulla oksennusrefleksi tulee vaikka kuinka yrittäisin reippaasti juoda. pikaisia neuvoja yhteensä pitäisi juoda 6 litraa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

colonsterilin perään. Ja ajatuksen voima on myös vahva. tee mielikuvaharjoitteita. Keskityt johonkin ihan muuhun asiaan kun siihen juomiseen. Tai sitten vain kylmän rauhallisesti pakotat itsesi juomaan.

Vierailija
2/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maku tökkii. Kaikkea ei ole läheskään aina mahdollista saada alas, harvalla onnistuu. yrität vain mahdollisimman paljon tyhjentää ja loppu jää sitten juomatta.

Vartin tauko ja taas vähän lisää..Tsemppiä, itse tutkimuskaan ei ole helppo mutta antaa paljon tietoa ilman säteilyä eli kannattaa ehdottomasti yrittää. Ja siis tosiaan sen voi tehdä vaikkei kuutta litraa joisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillisen jälkeen heti tikkari suuhun vähäksi aikaa.

Itse join vimeisen litran liki huoneenlämpöisenä eikä tehnyt tiukkaa. Nuorena ollessa tuli joskus juotua jos jonkin makuista kotiviiniä tai vastaavaa, joten Colonsteril oli ihan helppo tapaus.

Vierailija
4/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helpointa juoda kunnolla jäähdytettynä.

Vierailija
5/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näet milloin neste alkaa tulla läpi

Vierailija
6/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ainakin sanoo, että jääkaappikylmänä maku on oksettava -> tekee hanalämpöiseen veteen ja juo sellaisena, ei laita kannua missään vaiheessa jääkaappiin. Varaa limua tai muuta vahvanmakuista juomaa, ja juo sitä aina Colonsterilin päälle.

Vierailija
7/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pastilli tai joku muu karkki suuhun, ja sen "läpi" juot sitä litkua.

Vierailija
8/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle limsaa, laimeata mehua tms. Imeskele päälle pastilleja.

Tiedän että on kamalaa, mulla oli toooosi vaikea sen kanssa tyhjentää. Ei auta mikään muu kuin ns. tyhjentää mieli sen juomisen ajaksi, heti kun sitä rupee ajattelemaan niin tulee yökkä. Ja juo paaaaaaaljon muita nesteitä niin mitä todennäköisemmin et joudu juomaan tuota koko määrää.

Ens kerralla pyydä että saat tyhjentää Phosphoralilla :)