Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitkö lastenhoitajaa? (Tampere)

19.03.2012 |

Täällä kirjoittelee 19-kesäinen Tampereelle äskettäin kotiutunut sosiaalialan opiskelija, joka etsiskelisi itselleen lastenhoitohommia esimerkiksi illoiksi ja viikonlopuiksi!

Olen rehellinen, huumorintajuinen ja sopeutuvainen persoona, sekä nopea oppimaan. Tykkään myös keksiä erilaista luovaa puuhaa lasten kanssa, ja esimerkiksi askartelu on mieleeni.

Olen hoitanut lapsia lähinnä heidän kotonaan silloin-tällöin jo usean vuoden ajan, ja olen myös ollut töissä muutamana kesänä päiväkodissa pienten ryhmässä. Viime kevään hoidin noin vuoden ikäistä lasta osa-aikatyönä, ja pientenkin vauvojen hoito on tuttua puuhaa.

Olen ollut töissä myös kehitysvammaisten lasten kanssa, ja he ovatkin erityisen lähellä sydäntäni! Hallitsen melko paljon tukiviittomia sekä esimerkiksi niinkutsutun nappiruokailun.

Olen käynyt hätäensiapukurssin ja tällä hetkellä teen satunnaisesti vapaaehtoistöitä lähinnä pienten lasten parissa turva- & ensikodissa.

Kerron mielelläni lisää itsestäni ja kokemuksestani esimerkiksi puhelimitse, joten toivon, että rohkenette ottaa yhteyttä ja tutustua minuun mahdollisesti paremmin.

Perheillä on usein tarvetta pysyvälle luottohoitajalle, jollaisen minusta varmasti saisisittekin. (= Olen elänyt sen verran monen lapsiperheen menossa mukana, että tiedostan myös arjen realiteetit ja haasteet, ja osaan pitää rajat hellyyden ja hauskanpidon ohella.

aliisa.243@gmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi