Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juotko sinä vettä hotellin vessassa olevista juomalaseista?

Vierailija
19.03.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellissa tosin tulee oltua vaan ulkomailla ja siellä useinmiten pullovesi suoraan pullosta. Drinksutkin yleensä valmiita sekotuksia suoraan pullosta. Eli tarkemmin ajateltuna tulee käytettyä vaan hammaspesumukina. Jos mahdollisuus keittää kahvia, kahvimukeja tulee toisinaan käytettyä

Vierailija
2/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskataanko ne lasit muuten tiskikoneessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa on kyllä tainut tulla juotua hotellin laseistakin. En edes uskalla avata mitä tuolla lukee. Yääk.

Vierailija
4/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ällöttävin omakohtainen kokemus oli hotellista Tampereella. Huoneemme oli niin likainen, että lasten sukat tulivat mustiksi tunnissa! Kylpyhuoneen nurkissa oli karvoja, mukeissa hammastahnajäänteitä, nurkissa villakoiria. Otin niistä jopa valokuvia ajatuksena tehdä reklamaatio oikein kunnolla, mutta se jäi. Olin vain niin raivoissani, että vaihdoimme hotellia kesken viikonlopun ovet paukkuen.

Vierailija
5/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa on kyllä tainut tulla juotua hotellin laseistakin. En edes uskalla avata mitä tuolla lukee. Yääk.

Vierailija
6/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus siivonnut opiskeluaikana hotelleja, sanoi että ei ikinä itse joisi niistä hotellin laseista, ne on kuulema aina ihan törkysiä.

Siitä huolimatta oon juonut niistä varmaan joka kerta kun yövytään hotellissa. En ole niin pöpökammoinen :)

Vierailija
7/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, Helsingissä. Hän kertoi minulle tuon vesilasi jutun jo vuonna 2002. En siis juo niistä laseista ennen kun olen pessyt ne itse.

Vierailija
8/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olen matkaillut vaan euroopassa, ja monessa hotellissa on ollut kertakäyttölasit.

Vierailija
9/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä anna perheenikään juoda niistä. Kuljetamme yleensä kertismukeja mukana.

Olin töissä kerroshoitajana ja meillä oli kaksiosainen sanko, jossa kannoimme siivousvälineet. Toisessa osassa oli wc-harja ja toisessa muut. Kerran töihin tullessani näin kun tiskiharja, jolla ne lasit oli tarkoitus pestä , oli kolleegani jäljiltä sen vessaharjan kanssa sulassa sovussa samassa osiossa. Heitin harjan roskiin ja otin uuden, mutta seuraavalla kerralla se harja oli taas siinä vessaharjan kaverina.

Toisessa hotellissa taas hotelliemäntä neuvoi kuivaamaan ne lasit käytettyyn pyyhkeeseen.

Siinä hotellissa pääsin kerran palaveriin hotellinjohtajan kanssa ja ehdotin, josko ne lasit voisi pestä hotellin keittiön tiskikoneessa ja siitä lähtien niin tehtiin. Myöhemmin saimme oman tiskikoneenkin.

Mutta jos en tiedä miten ne lasit pestään niin meillä ei niistä juoda.