Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko kokeillut thai-hierontaa? Millaista oli?

Vierailija
19.03.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matkalla siis. Mulle on ainakin tosi miellyttävä kokemus. Pidän hierojalla kovista otteista ja siinä saa kropan koville. Viimeksi kun olin nyt helmikuussa, niin käsittely oli hieman liian pehmeä. Jotkut thaikkuhierojat luulee, että turisteja pitää hieroa varovasti. Se harmittaa. Vaikka pyytää kovempaa, niin ei ne viitsi. Mutta siis tosi ihanaa se on, suosittelen!

Vierailija
2/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran kuukaudessa. Aika kipeetä tekee, mutta hieronnan jälkeen mahtava olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa thaihierontaa.. Näistä Suomen epämääräisistä valokaapeliluolista ei ole kokemuksia.

Pakko sen on olla tekniikkalaji.. pikkuruinen nainen hieroi 3 tuntia väsymättä ja tuntui vahvemmalta kuin kukaan kenellä olen Suomessa käynyt. Ja halpaa kun mikä.

Vierailija
4/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tosi renotuttuvaa ja varsinkin auttaa lantion-alaselän kipuihin - tai siis mulla on aina auttanut.

Jos tietäisin, että (Hki) on joku hyvä mesta, minne vois mennä pelkäämättä, ettei joudu makaamaan johonkin spermaisille patjoille, niin menisin heti. oon iteasiassa ihmetellyt, että mikseivät jokut thaimaalaismaiset perusta thaihierontamestaa, mikä ei olis mikään panomesta.

Miettikää nyt: kuka nainen menee esim. sellaseen paikkaan, mikä nimi on " KOLME O:ta".

(Tollanen löytyy Hki Kalliosta).

Vierailija
5/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt Thaimaan jossain aromaöljyhieronnassa ja jalkahieronnassa. Minulle se hieronta oli yhtä tyhjän kanssa, olisin halunnut että hieroo voimakkaammin. Niissä on varmaan eritasoisia paikkoja ja hierojia.

Veljenvaimoni on ammattitaitoinen klassinen hieroja, hänen käsittelynsä on jotain taivaallista. Olen käynyt myös fysioterapautilla joka oli kans semmosta "liian ujoa" hieronnaksi.

Vierailija
6/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella rentouttava kokemus! 8-vuotias lapsemmekin kokeili hierontaa, tykkäsi.

Vierailija
7/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ikkunassa on kyltti, että myös naiset tervetulleita.

Vierailija
8/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa on thaihieroja joka ei todellakaan anna mitään lisäpalveluita. Sanoikohan peräti ettei ota miehiä edes hierottavaksi? Oli jokatapauksessa vähän harmistunut kun hänet aina liitetään näihin toisenlaisiin thaihieromoihin.

Hieroi hyvin ja hieronta kesti kauan, tilatkin oli kivat ja siistit. Teki myös jotain erikoishoitoja, öljykuorintoja tms.

Vierailija
9/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkokissa. Satakiloinen hieroja istui päällä, laittoi minut vatsalleen ja kiskaisi tukasta ylös, käveli päälläni, ruhjoi reiteni mustelmille ym. ym.

oli tyytyväinen kun huusin kivusta. Pain sir, pain sir, veri gud, veri gud.

Jösses. Eka ja vika kerta kun meen.

Vierailija
10/10 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa minäkin sekä jalka- että kokovartalohieronnassa. Thaihierontaahan sanotaan laiskan joogaksi eli hieroja venyttää lihaksiasi ja niveliäsi = ei välttämättä mikään supernautinto, mutta tehokasta.

Helsingissä Porthaninkadulla on ainakin ollut kauneussalonki Phuket. Sieltä saa ihan asiallista kosmetologipalvelua sekä tätä ihan oikeaa thaihierontaa, ei mitään seksipalveluita. Kotikutoinen ja edullinen, ei mikään luksus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän