Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko Lokki-valaisin ja tuplakupla samaan tilaan?

Vierailija
19.03.2012 |

Olkkari-avokeittiö siis kyseessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käsittämättömän rumia ja käsittämättömän kalliita. Ja kyllä ne sopii erittäin hienosti molemmat samaan roskiin.

Vierailija
2/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Tuplakuplasta mutta en Lokista, vaikka sitä et kysynytkään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas nähdään, kun ihmiset luulevat kallista hienonnäköiseksi.

En huolisi kumpaakaan, vaikka olisi varaa!

Vierailija
4/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen mukaan vielä muutama Aallon jakkara ja pöytä, ehkä aaltomaljakin, pari iittalan tuikkua ja alkaakin olla desingin klisekattaus aika kivasti valmis. Nää kaikki sitä junttikategoriaan pudonntta desingia. Oli siis ennen kuul, nyt ei enää.

Vierailija
5/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaisi turhan "meille ostetaan vain näitä design-lamppuja" -meiningiltä...

Vierailija
6/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannattaisin joitain muita designlamppuja, vaikka tuplakupla on sinänsä ihan hauska.

Vierailija
7/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkäät =)

Vierailija
8/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidä huoli että sisustuksesi on persoonallinen myös.

En ite henk koht nää mitään tyylikästä siinä että on viivasuoraa, valkoista ja kalpean sävyinen sisustus. Ei mitään kotoisaa eikä kaunista.

Saa toki tätä mautonta tyyliä mukailla, niinkuin on tapana nykyään. Jotku saattaa viihtyä.

Vierailija
9/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten sikäli sopivat, valaisevat kauniisti. Muotokieli kyllä on erilainen. Itse ottaisin Aarnion Tupla Kuplan kanssa Nummen Kuplat-valaisimen, sen valkoisen.

Vierailija
10/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ostamassa synttärilahjaksi itselleni jotain klassikkovalaisinta (mielellään kotimaista) ruokapöydän ylle. Täytän vuosia ja haluan nimenomaan jonkun lampun. Tuplakupla ja origo-kirkasvalo valaisin meiltä jo löytyy ja näille etsin pitkäaikaista kaveria. ;)

Vastaukset olivat oikeastaan juuri sitä mitä odotinkin, koska itsekin ajattelin vähän samoin. Lokkista olen pitänyt viimeiset 3-5 vuotta, mutta en ole raaskinut ostaa ja samaan aikaan se tuntuu tulleen tosi suosituksi. Kuitenkin se edelleen viehättää.

http://www.valotorni.fi/images/images_big/IJ320080_2.jpg

Vierailija
11/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan siitä mitä Sotkan laatua siinä on ympärillä. Molemmat valaisimet ovat aika heikkotehoisia, joten eivät riitä yleisvalaistukseksi vaan ovat niitä tunnelmanluojia esim. Lokki ruokapöydän päällä.

Muodot on sen verran erilaiset, että ongelma voi tulla siinä vaiheessa, kun etsit tehokkaampia valaisimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi