Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ilmoititko/ilmoittaisitko (omasta) syöpädiagnoosista facebookissa ?

Vierailija
19.03.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleensä olisin Facebookissa ja ketä mulla olisi siellä kavereina. Voisin ilmoittaa joo, kyllä mä kerroin siitä avoimesti ihan livenäkin. Tai näkihän sen kaljusta päästä muutenkin.

Vierailija
2/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä peittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa tosi paljon asioita ja ihmistä. Ehkä haluaisin salata sen kaikilta tai sitten asian julkistaminen ja asiasta keskusteleminen tekisi hyvää terapauttisessa mielessä.

Vierailija
4/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ollut ihan tuore diagnoosi enää, olin jo käynyt leikkauksessa ja hoidoissakin.

Vierailija
5/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sellainen tieto kuitenkin muuttaa tosi paljon asioita ja ihmistä. Ehkä haluaisin salata sen kaikilta tai sitten asian julkistaminen ja asiasta keskusteleminen tekisi hyvää terapauttisessa mielessä.

Aika outo ajattelutapa minusta. Onko siinä Facebookissa oikeasti mitään ideaa jos siellä on tarkoitus vain kertoa mitätöntä diipadaapaa. Päivittää jotain makkaralenkin tarjoushintoja mutta jättää ne oikeasti tärkeät asiat kertomatta. On melkoista turhanpäiväistä ajanhukkaa sellainen sosiaalisuus.

Vierailija
6/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin vain naamatusten ja muutenkin vain harvoille ja valituille.

Ja edelliselle: feisbuukissa EI olekaan mitään ideaa, ja sen tarkoitus on olla pelkkää diipadaapaa. Kertoohan siitä jo se, että ihmisillä on siellä yli 400 "ystävää".

Vierailija
7/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisimmille ilmottaisin muuten, mutta kun fb-kavereina ei ole vain ystäviä vaan myös tuttuja niin en sinne kirjottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi