G: Ilmoititko/ilmoittaisitko (omasta) syöpädiagnoosista facebookissa ?
Kommentit (7)
muuttaa tosi paljon asioita ja ihmistä. Ehkä haluaisin salata sen kaikilta tai sitten asian julkistaminen ja asiasta keskusteleminen tekisi hyvää terapauttisessa mielessä.
Tosin ei ollut ihan tuore diagnoosi enää, olin jo käynyt leikkauksessa ja hoidoissakin.
En tiedä. Sellainen tieto kuitenkin muuttaa tosi paljon asioita ja ihmistä. Ehkä haluaisin salata sen kaikilta tai sitten asian julkistaminen ja asiasta keskusteleminen tekisi hyvää terapauttisessa mielessä.
Aika outo ajattelutapa minusta. Onko siinä Facebookissa oikeasti mitään ideaa jos siellä on tarkoitus vain kertoa mitätöntä diipadaapaa. Päivittää jotain makkaralenkin tarjoushintoja mutta jättää ne oikeasti tärkeät asiat kertomatta. On melkoista turhanpäiväistä ajanhukkaa sellainen sosiaalisuus.
kertoisin vain naamatusten ja muutenkin vain harvoille ja valituille.
Ja edelliselle: feisbuukissa EI olekaan mitään ideaa, ja sen tarkoitus on olla pelkkää diipadaapaa. Kertoohan siitä jo se, että ihmisillä on siellä yli 400 "ystävää".
läheisimmille ilmottaisin muuten, mutta kun fb-kavereina ei ole vain ystäviä vaan myös tuttuja niin en sinne kirjottaisi.
Jos yleensä olisin Facebookissa ja ketä mulla olisi siellä kavereina. Voisin ilmoittaa joo, kyllä mä kerroin siitä avoimesti ihan livenäkin. Tai näkihän sen kaljusta päästä muutenkin.