Hiihtokilometrisi tänä talvena?
Mulla suurin piirtein 120km. Vielä vähän taitaa tulla lisää
Kommentit (30)
Vaikka muutoin harrastankin liikuntaa 7-10h/vko.
Alkutalvesta hiihdin vielä, nyt on raskaus jo niin pitkällä ettei enää uskalla, lähiladulla on jyrkät korkeuserot, lähipellon tasaista lastenlatua (1km) voisi tietty vielä lykkiä...
Se on kyllä koko elämäni käsittämättömin (siitä lähtien kun hiihtämään oon oppinut rli 35 vuoteen ) pohjanoteeraus, mutta niin vain on päässyt käymään :O
jotain 150 km viimeiseltä parilta kuukaudelta. olen rv 36, ja hiihto on parasta liikuntaa -pljon kävelyä lantioystävällisempää.
tämän talven mittaan. Enemmänkin olisin hiitänyt, mutta lapset niin pieniä ettei nyt ole enempää ehtinyt.
Tarkkaan en tiedä, kun harvemmin hiihtelen ja silloinkin muualla kuin mitatuilla laduilla.
Viimeinen hiihtoreissu oli sen verran haasteellinen, että lupasin jättää hiihdon tältä talvelta, joten tuskin tulee lisäkilometrejä.
Hiihtäminen on ihan ok, mutta ei nyt ihan lempipuuhaani :) Muutamia kertoja tullut kuitenkin käytyä.
vaikea matkoja arvioida kun en hiihdä ladulla. Tänään luisteluhiihdin 1.5 km järven jäällä. Kyllä siinä varmaan 10km tuli.
-hurahtanut hiihtoluisteluun-