Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja seksi.

Vierailija
18.03.2012 |

Olisko täällä samanhenkisiä naisia/miehiä jotka eivät ole pettäneet partneriaan?. Minun ei ole ollut tarvis, vaimoni on erittäin hyvä suihinottaja

ja vaimoni mielestä osaan antaa hänelle kielihoitoa. Minusta seksisuhde perustuu siihen että kumpikin osapuoli tyydyttää ja huomioi toisensa. Se on aika ikävää lukea täältä etenkin naisilta että eivät ole koskaan saanut orgasmia, miksi näin? eivätkö miehet anna teille suuseksiä? vai kiellättekö että sinne pilluun ei mennä lipomaan. Antaako teidän miehenne pelkkää munaa 5min ja se on sitten siinä. Meillä on juuri merkittävässä roolissa esileikit, pikkuhiljaa olemme ostaneet seksikaupasta vaikka minkälaisia apuvälineitä. Me olemme olleet 27 vuotta yhdessä ja vieraisiin ei ole ollut tarvetta mennä. Tuntuu siltä mitä vanhemiksi tulemme niin seksileikit eikun lisääntyy, me emme tyydy pelkkään panemiseen kyllä siinä haluaa toiselle nautintoa antaa kun näkee että toinen pitää siitä. Jos vastaatte niin haluaisin asiallisia vastauksia pliiiiiiiiiiiiiiiiis.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkä parisuhde on antanut ainakin minulle paljo lisäpotkua seksiin. Tuttu turvallinen mies, joka huomioi minut. Olen oppinut/uskaltanut, myös pyytämään ja antamaan erilaisia juttuja. Pitkät esileikit, suihinotto, seksilelut ynm:ta mukavaa. Tärkein on se läheisyys ja luottamus. Mmmm on ihanaa tuottaa nautintoa paertnerille kaikin tavoin ja ottaa vastaan tajunnan räjäyttävvää seksiä. Nainen

Vierailija
2/2 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde (30 v.) meilläkin ja minusta seksi vain paranee. Iän myötä itseluottamusta ja varmuutta tullut lisää, tietää mitä haluaa ja mitä toinen haluaa. Rohkeutta uusiin asioihin ja kokeiluihin. Välillä seksistä nautiskellaan pitkän kaavan mukaan, välillä pikapano, kun siltä tuntuu. Nyt kypsemmällä iällä olen oppinut nauttimaan suuseksin antamisesta miehelle. Samoin tissien väliin nainti ei tullut ennen kuuloonkaan, mutta yllätys yllätys olen huomannut nauttivani siitä ja ennenkaikkea se ilo siitä, että voi tyydyttää miestään eri tavoin. Samoin se, että mies tietää mistä minä pidän ja tyydyttää minut käyttäen käsiään ja suutaan lisänä. Nainen 48.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi