Lue keskustelun säännöt.
Mistä apua kamalaan oloon alkuraskaudessa?
09.06.2008 |
Heksavitia joillekin on suositeltu, mutta minkä vahvuista? Sitä kun on kahta vahvuutta.
Inkivääri joitakin auttaa mutta sekin on nyt kielletty sikiövaurioriskin vuoksi. = (
Olen aikeissa kokeilla myös akupunktiota, jos vaikka sieltä saisi apua.
En oksenna, mutta koko ajan, aamusta iltaan oksettaa, huimaa, päätä särkee ja väsyttää. todella huono olo siis - ihan helv..... on elämä ollut jo muutaman viikon ja jatkuu vaan... = (
Otan siis mieluusti vinkkejä vastaan! Kaikki ruokahommat olen jo kokeillut: napostelun, aamulla keksi ennen ylös nousemista jne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli kahdessa aikaisemmassa raskaudessa apua siitä Heksavitistä (20mg), MUTTA nyt on saatavillä enää 300mg tabletteja. Itse otin aikoinaan niitä 20mg vain yhden, korkeintaan 2 päivässä eli yhteensä max 40 mg (sai ottaa 6 eli 120 mg). 1/4 tbl 300mg on jo 75mg eli melkein tuplaten. Mä korvasin nyt Heksavitit kahdella Multitabsin Raskaus-monivitamiinilla, jossa on yhteensä vain 4 mg B6-vit, mutta pärjään sillä. Jos toisen jätän ottamatta, alkaa kuvotus taas.
Kokeile jotain monivitamiinia, mulla se auttaa tarpeeksi, että pystyy olemaan ihan ok. Sitä 300mg voi kokeilla, mutta 1/4 tbl on pienempään vahvuuteen verrattuna aika paljon ja vielä pienempiin eriin jakaminen on hankalaa.
Toivottavasti helpottaa pian.
Äippä rv 8+4