Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äääh. Miten mä voin mennä huomenna töihin kun oon yökkimässä koko ajan.

Vierailija
18.03.2012 |

Mulla ois tärkeet näyttöpäivät vielä alkuviikosta.

Oon siis raskaana viikko 8 alkoi just ja pahoinvointi on viime viikon lievästä nyt viikonloppuna saanut ihan uudet sfäärit.

Lastenhoidollista työtä teen ja mua kauhistuttaa se ruuanhaju minkä tiedän siellä olevan ja ne vessat yms. Rupee yököttää jo ajatus.

Mikäköhän tähän vointiin oikein auttais parantavasti, et pystyis ne tärkeet näyttöpäivät ainakin tekee?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oksettaa, niin käyt oksentamassa. Itseäni auttoi ihan vesi tai laimennettu tuoremehu, omenat ja vaniljajogurtti sekä hapankorput. Jos ei syönyt tai maha oli ihan tyhjä, niin olo vain paheni.

Kaikissa raskauksissa olen ekat kk syönyt vain noita, koska pahoinvointi ollut ihan omaa luokkaansa. Mutta kertaakaan en ole saikkua joutunut ottamaan raskauden takia. Toki ärsytti ekassa raskaudessa, kun olin silloin vielä koeajalla, että jouduin heti paljastamaan raskauden pahoinvoinnin takia, mutta silti sain työpaikan pidettyä itselläni.

Vierailija
2/4 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaista ja auttaako ja mitä maksais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaista ja auttaako ja mitä maksais?

Vierailija
4/4 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa raskauksissa olen ekat kk syönyt vain noita, koska pahoinvointi ollut ihan omaa luokkaansa. Mutta kertaakaan en ole saikkua joutunut ottamaan raskauden takia.

Eipä tuo pahoinvointisi kovin omaa luokkaansa voinut olla, jos olet pystynyt töissä käymään... Mulla takana neljä raskautta ja jokaisesta joutunut jäämään useiksi viikoiksi saikulle 24h oksentelun vuoksi ja olen todella ollut pahoinvoinnista sairas ja kyvytön tekemään yhtään mitään muuta kuin oksentamaan. Ihan sama mitä olen suuhuni laittanut tai ollut laittamatta.