Ihanasti Vappu sai kerrottua raskaudestaan :)
Kommentit (5)
kertoa koko kansalle? En oikein ymmärrä.
miksi piti kertoa, onhan sitä jahkattu vuosia onko raskaana vai ei
milloin alkaa hehkua. Ihan niin kuin se video olisi tehty ihan tosissaan.
Tekee raskaudestaan "vapaata riistaa" julkisuudelle. Pian saa olla kommentoimassa vointiaan läpi raskauden.
Minä koin oman raskauteni todella henkilökohtaiseksi.Olen kolmekymppinen, joten suhtauduin hieman huolissani koko raskauteen ja pelkäsin rakenneultraan asti, että menee kesken. Siksi töissäkin kerroin vasta rakenneultran jälkeen. Äidille kerroin jo alussa, mutta ystäville, sukulaisille ja töissä kerroin vasta rv 20 tienoilla. Se oli hyvä ratkaisu, sillä sen jälkeen esim. töissä minuun suhtauduttiin vain kävelevänä vatsana.
Ehdin saada ihan tarpeeksi myös kiusallista huomiota. Tuntui, että koska olin raskaana, oli muilla oikeus tarkkailla vatsani kokoa ja mallia ja muutenkin kyylätä, että hehkunko vai en, olenko lihonut mihin tahtiin jne. Ällöttävintä oli vanhempien miesten huomio. Olen päällikköasemassa, ja yhtäkkiä en enää ollutkaan uskottava.
Tekivät omat "Iholla" ohjelmat nimellä Ruvella. Siinä kuvasi itse ensin pönttöä jonka jälkeen itseään työpaikkansa vessan peilistä ja kyseli missä on se hohto kun voi huonosti ja on väsynyt. Lopuksi kaivoi taskustaan esille ultrakuvat ja kertoi että syyskuussa syntyy