Kirpputori minipoppoo vai Jane?
Kumpaan veisin lastemme vaatteita?
Perus Lindex, h&m kamaa. Max 2 vuotta vanhoja yhdellä olleita ( vauvan vaatteet osittain kahdella)
Olisikohan Jane näille "halpis"vaatteille parempi?
Kommentit (8)
kokonaan..ja keskittyy johonkin tilimyyntijuttuun jatkossa vai mikä se nyt oli..minipoppoon fb-sivuilta löytyy infoa muistaakseni. Itse tykkään Janesta todella paljon. Ystävällisiä myyjiä ja ihanan rauhaisa ja siisti paikka.
lasten vaatteita Janessa ja tosi hyvin ovat menneet kaupaksi. Minipoppoosta ei ole kokemusta.
itse pääsyin Janeen ja olin tyytyväinen. Sain hyvin kamat kaupaksi, paremmin kuin odotin. Tykkään myös ostaa sieltä itse koska on pieni ja siisti, ei haise kirppikselle. Minipoppoo on epäviihtyisä ja siellä on kalliimpaakin.
Janen plussat; Erittäin ystävällinen palvelu ja todella joustavat systeemit esim aloitus ja lopetusaikojen suhteen, omistaja aina itse paikalla ja pitää paikan siistinä, hän myös siistii pöytiä oma-aloitteisesti ilman maksua. hintalapuiksi voi laittaa vaikka teipin, minipoppoossa hintalaputkin maksavat. Erillinen nurkka naisten vaatteille yms, minipoppoossa ei saa laittaa muuta kuin lasten tavaroita, muille pitää vuokrata eri pöytä. Miinusta suppeammat aukioloajat, toisaalta vakiokävijät tuntuvat löytäneen paikan aika hyvin. Suosittelen lämpimästi.
Minipoppoossa plussaa Janeen verrattuna on sijainti ruokakaupan yhteydessä minkä vuoksi asiakkaita käy paljon.
itsepalvelupöytiäkin vielä!
Janessa en ole myynyt, mutta Minipoppooseen olen ollut oikein tyytyväinen sekä pöydän vuokraajana että itsepalvelumyyjänä (eli laitan itse hintalaput ja vien tavarat Minipoppooseen, laittavat sitten omiin pöytiinsä siististi koon mukaan). Erikseen viemistäni tavaroista melkein kaikki ovat menneet, samoin isokokoiset tavarat (turvaistuimet, pyörät, ammeet...)
käyn ainakin kerran viikossa, vaikka mitään en tarttiskaan ja joka tulee silti ostettua jotain. ;)
Minipoppoossa tuntuu hinnat nousseen tuohon myyntitiliin siirtymisen jälkeen.
on jäänyt vähän sellainen epämiellyttävä mieli - Janessa tunnelma on välitön ja ystävällinen.
Minipoppoossa olen myynyt ja silloin kauppa ei käynyt mitenkään erityisen hyvin. Olen myynyt esim. Villa Lyhdyssä ja saanut 400-700e/vko mutta tuolla Minipoppoossa kauppa kävi tosi nihkeästi. Ja henkilökunta totesi vain, että joko yritin myydä liian huonoja vaatteita tai hinnoittelin ne väärin... En todellakaan myy mitään huonoja vaatteita; suurin osa erittäin siistejä/uudenveroisia ja hinnoittelen aina kirppishinnoin vaikka joukossa on merkkivaatteitakin. Myin loput vaatteet huutiksessa ja sain niistä yli 500e eli ehkä ei vain tarjonta ja kysyntä kohdanneet.
Jane:ssa olen vain asioinut ja tehnyt ihan ok löytöjä. Palvelu on aina ystävällistä ja väkeä siellä näyttää ainakin käyvän.
En osaa sanoa kummassa kauppa käy paremmin mutta itse tykkään tehdä Janessa ostoksia enemmän =) On niin kivan kodikas. Siistejä molemmat !