Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhukaksoset Aarre ja Sisu

Vierailija
17.03.2012 |

Näin tänään ratikkapysäkillä äidin ja noin 5 v. kaksoset, jotka huusivat kuin eläimet, mätkivät toisiaan, melkein tippuivat raiteille ja törmäsivät minuun, sivussa olevaan aikuiseen valehtelematta noin 10 kertaa 5 minuutin aikana. Olin äimistynyt, toki omatkin lapseni joskus riehuvat tai ehkä ovat jopa törmänneet johonkin sivulliseen, mutta jos tällaista tapahtuu julkisella paikalla niin teen kyllä selväksi, että sen on loputtava heti.

Tämä äiti vain nyökytteli vieressä, voi voi, älä viitsi, älä nyt tädin syliin istu, tilanne oli kuin suoraan supernannyn videolta. En kuitenkaan kehdannut sivullisena antaa kasvatusvinkkejä tai kehottaa kääntymään asiantuntijan puoleen jos omat voimat eivät riitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ne keillä ei ole kaksosia eivät voi tietää millaista se sisarusten välinen kanssakäyminen on niin hyvässä kuin pahassa. Ja äitiä uuvuttavaa :) Ja pitää muistaa että on olemassa rauhallisia lapsia ja vilkkaita lapsia ja kaikkea siltä väliltä.

Siis ihan vilpittömästi, mä olisin ainakin kiitollinen avusta kun liikun kauhukaksikkoni kanssa kaupungilla.

Vierailija
2/2 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat tuntua hirveiltä stressaavissa tilanteissa. Lapset eivät vaikuttaneet erityislapsilta (itse olen sellaisen äiti), äiti vaikutti vain liian lepsulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi