Netin treffipalstoista
Jos/kun laittaa netin deittipalstalle ilmoituksen, onko odotettavissa, että joku mies oikeasti kirjoittaa enemmän kuin kaksi riviä? Oikean "kirjeen", aidosti oikeasti? Vai onko ne kaikki lyhyitä ja töksähteleviä.
Testasin suomi24:n treffipalstaa. Ei yhtään oikeaa kontaktinottoa. Kukaan ei lähtenyt mukaan jutteleen. Tai yksi lähti, mutta sekin lopahti miehen lyhytsanaisuuteen. Mitä ne miehet tekevät siellä, jos eivät ole valmiita juttelemaan??
Kommentit (24)
onko nyt niin, että sinä et ole mielenkiintoista keskusteluseuraa ja siksi sinuun ottavat yhteyden vain kahden lauseen miehet.
v****mainen ihminen:) ehkä ne äitiensä nujertamat peräkammarinpojat haluaa avautua inhottavalle naiselle:D
onko nyt niin, että sinä et ole mielenkiintoista keskusteluseuraa ja siksi sinuun ottavat yhteyden vain kahden lauseen miehet.
v****mainen ihminen:) ehkä ne äitiensä nujertamat peräkammarinpojat haluaa avautua inhottavalle naiselle:D
:D
t. ap
Itse löysin oman mieheni netistä. Sivusto oli e-kontakti.fi. Maksullinen sivusto, mutta päätin kuitenkin profiilin sinne tehdä. Profiilissa kerroin itsestäni sekä mitä miehessä haen. Nimimerkkini oli ehkä jonkin verran erikoinen. Mutta se oli se mikä kiinnitti mieheni huomion. Ensimmäinen viesti häneltä taisi olla jotain kommenttia silmistäni, että ne ovat kiltit. Mulla oli siis kuvakin profiilissa. Ja taisi nimimerkkiänikin kommentoida.
Aluksi meinasin jättää vastaamatta, koska mies oli nuorempi kuin kriteereissäni. Mutta lopulta vastasin kuitenkin. Välimatkaa meillä oli 400km ja parin viikon viestittelyn ja soittelun jälkeen, hän tuli luokseni. Siinä sitä sitte oltiin.
Ollaan nyt oltu n. puolitoista vuotta yhdessä. Naimisissa ja esikoista odotellaan syntyväksi. :)Ehkä mulla vain kävi tuuri. Mutta ei silti kannata luovuttaa. ;)
Minä löysin mieheni Suomi24:n treffeistä. Eihän se helppoa ole naiselle löytää sieltä oikea mies, mutta sanoisin silti että et menetä yhtään mitään jos jatkat yrittämistä! Koskaan ei tiedä ketä onnistut kohtaamaan. Maksulliselle saitille en olisi ihan pian kyllä lähtenyt.
En tiedä millaisen profiilin olet, ap, laittanut, eli houkutteleeko se vain yksisanaisia miehiä vastaamaan, mutta minulle ainakin tuli monta mielenkiintoista vastausta, vaikka minulla ei ollut edes kuvaa profiilissa. Kirjoittelin useamman kanssa, muutaman tapasin ja yleensä jäivät kaikki siihen yhteen kahvitteluun. Valitettavasti olivat suurin osa sen verran reppanoita, että rima tuli minullakin vastaan.
Kunnes...minulle kirjoitti puolen sivun vastauksen mies, joka kertoi avoimesti ja rennosti elämästään, sai minut vastaamaan heti... ja tässä yhä ollaan, kohta 4 vuotta yhdessä ja 2 naimisissa, 1,5-vuotias lapsi ja onnea talo täynnä :)
Mitä vikaa on kauppakeskuksen kahvilassa ensimmäisen tapaamisen paikkana?