Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli huono äiti ja vielä huonompi isä, kysyttävää?

Vierailija
17.03.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse parempi vanhempi?

Vierailija
2/7 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkistä ja fyysistä väkivaltaa, ilkeyttä jne.

Ja todellakin olen parempi äiti omilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyttä, työttömyyttä, tms.?

Vierailija
4/7 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduitko pomppimaan paikasta toiseen? auttoiko sua kukaan? milloin väkivalta alkoi, miten pieni olit?

Vierailija
5/7 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äitini ainakin kasvoi iltatähtenä 4 muun sisaruksen parissa joista 3 oli jo aikuisia kun hän syntyi. Äitinsä, siis mummoni, oli kotirouvana ja isänsä työnjohtajana, äiti oli isin tyttö. Siitä minulla ei ole tietoa oliko heillä väkivaltaa mutta käsittääkseni ei, ukki kuoli kun äiti oli 15v ja siitä s elähti, äiti tutustui hulttioisääni ja pamahti paksuksi 17v synttäreillään, siitä synnyin minä.

Isän puolelta perhe tainnut olla aina viinaan menevää, äiti katseli isäni touhuja 10v kunnes otti eron, s eoli iso tapaus kys pikkukaupungissa silloin.

Eli isän puolelta oli paskaa se isän lapsuus ja äiti sai sitten väkivallasta osansa kunnes otti eron ollessani 10v.

ap

Köyhyyttä, työttömyyttä, tms.?

Vierailija
6/7 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naapurit välittäneet äänistä jotka meiltä kuului, asuimme samalla pikkukylällä kunnes olin liki sen 10v ja äiti otti eron ja muutimme pk-seudulle äidin uuden miesystävän työn muassa.

Pikkuveli on johon isä ei koskenut, siis väkivaltaisesti, ja pikkusiskopuoli.

ap

jouduitko pomppimaan paikasta toiseen? auttoiko sua kukaan? milloin väkivalta alkoi, miten pieni olit?

Vierailija
7/7 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mummon luona aika usein yökylässä ja eräänkin kerran nukkumaan mennessä itkin äidin t-paitaa haistellen että "lyököhän isi tänäkin iltana taas äitiä", olin n.5v silloin.

Olen aina sanonut että ihan kuin olisin syntynyt joskus 9-10v ikäisenä koska minulla ei ole kuin pari lapsuusmuistoa ajalta ennen sitä. Ja nekin väkivaltaisia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi