Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla; mitä sille Nordinin rouvalle tapahtui?

Vierailija
17.03.2012 |

En kertakaikkiaan saanut selvää mitä kamalaa tapahtui, mitä se oli?! Oliko Reiska käynyt vieraissa, vai mitä?!

Kommentit (14)

Vierailija
2/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viulu mikä "mies"! Ihmisperse! Kukaan ei ole ansainnut tollasta kohtelua, mitä tuo vaimoparka saa osakseen! :( Ei kertakaikkiaan. Onko Reijo narsisti, kun saa vaimonsa pidettyä pauloissaan? Superällö limanuljaska, ylimielinen kuvotus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui niin pahalta Marian puolesta, yritti olla urhea vaikka varmasti otti koville.

Vierailija
4/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko voinut säästää raskaana olevan vaimon tältä asialta. kertoo sit vaikka myöhemmin, kun synnytys on ohi tms.

tuli tunne, että oikeen tahallaan halus nöyryyttä vaimoaan.

Vierailija
5/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustu toimittajan omiin päätelmiin iholla -sarjasta? Eli Reino ei siis erikseen ole mediaan tätä tunnustanut, vaan toimittajalla on ollu ihan samat informaatiot kun meillä. Sen puitteissa on kyllä pilipalitoimittaja..

Mut joo katoin kanssa kyseisen jakson, enkä kyllä voi kuvitella mitään muuta kuin että on pettänyt. Tuli tosi paha mieli. Oon muutenkin aika herkkä, ja mulla tosi helpolla tulee paha mieli oikeassa elämässä ja elokuvissa tapahtuneista pettämisistä, niin toi pettäminen yhdistettynä tuohon läpipaska käytökseen, Marian raskaana oloon jne sai kyllä voimaan pahoin.

Valitettavasti Maria vaikuttaa semmoselta liianki anteeksiantavaiselta :(

Vierailija
6/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan liian kynnysmatto tuo Maria. :(

Reino on typerä öykkäri, joka meni sitten pettämään vaimoaan, että saisi hiukan huomiota... Ttu mikä kuspiä!

Toivon, että Reino ei enää saa yhtään keikkaa tän jälkeen, antaa itsestään niin absoluuttisen vastenmielisen kuvan, että sietäisi vajota kortistojen koristeeksi. Se olisi tollaselle ego-ongelmaiselle oikein!

Vierailija
8/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvästi oli pettänyt. Mutta Se ei kai ole niin iso juttu, jos ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

Vierailija
9/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino jos pettikin, niin tunnustipahan pahantekonsa tuoreeltaan vaimolleen.

Mitä olisi pitänyt tehdä? Olla hiljaa ja salata koko juttu?

Piiskat Reinolle paskamaisesta käyttäytymisestä ja isot ruusut sen tunnustamisesta.

Vierailija
10/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti ei ole ollut lopulta niin kova juttu heidän perheessään...

Mä repisin mieheni kappaleiksi, jos pettäisi mua kun olen viimeisilläni raskaana. Mutta ehkä kaikki ei jaksa olla moisen suhteen ihan niin dramaattisia. ;)

Mua kyllä pikkasen rasitti heidän esiintyminen Korkojen kerassakin, kun Reino puhui koko ajan molempien puolesta, ei antanut rouvan juuri puhua, vaikka oli rouvan omasta jutusta kyse... Todellakin narsistinen tyyppi, sairauteen asti. :(

Vierailija
11/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino jos pettikin, niin tunnustipahan pahantekonsa tuoreeltaan vaimolleen.

Mitä olisi pitänyt tehdä? Olla hiljaa ja salata koko juttu?

Piiskat Reinolle paskamaisesta käyttäytymisestä ja isot ruusut sen tunnustamisesta.

Musta vihon viimenen temppu on tunnustaa tuossa kohdassa... Puhelimessa, vaimo viimeisillään raskaana ja yksin, lapsen synttärin aattona... Voi elämä mikä torvi!!!

Vierailija
12/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Maria ei laittanut kameraa kiinni sen puhelun jälkeen? Itselläni olisi niin paska olo tollasesta, että ei tulisi mieleenkään kuvata olotilojani. Vaikka olisi kuinka sovittu tuotantoyhtiön kanssa, että kaikki kuvataan, niin mulla olisi tossa tilanteessa unohtunut totaalisesti joku kamera.

Vierailija
13/14 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Maria ei laittanut kameraa kiinni sen puhelun jälkeen? Itselläni olisi niin paska olo tollasesta, että ei tulisi mieleenkään kuvata olotilojani. Vaikka olisi kuinka sovittu tuotantoyhtiön kanssa, että kaikki kuvataan, niin mulla olisi tossa tilanteessa unohtunut totaalisesti joku kamera.

Voihan se olla niinkin, että kun ei ollut oikein ketään kelle puhua, niin halusi purkaa tuntojaan sit kameralle..? Ne on kuitenkin kuvanneet elämäänsä puoli vuotta, joka on melko pitkä aika ja varmaan ovat jo jokseenkin tottuneet kameraan?!

Vierailija
14/14 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole reinoa vielä Parviainen blogissaan analysoinut, sieltähän ne totuudet saa lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi