Mies haukkui läskiksi ja itsekurittomaksi, en kuulemma
saa mitään aikaan itse. Olen 169cm ja painoa 68kg ja taustalla kilpirahasen vajaatoiminta, jonka seurauksena painonhallinta on hankalaa. Olen ollut koko talven tosi väsynyt ja käynyt lääkärissäkin sen vuoksi; mitään ei ainakaan verikokeista löytynyt. En ole jaksanut kuntoilla moneen kuukauteen, nyt taas kevään tullen ruvennut käymään salilla ja jumpassa 3-4 kertaa viikossa. Miehen mielestä en tee mitään muuta kuin syön ja juon viiniä, vaikka hoidan oman työn lisäksi lapset, heidän kouluasiat (myös miehen lapsen) ja kotityöt. Mies makaa illat sohvalla tai käy salilla, mitään ei perheensä kanssa halua tehdä. Vituttaa kuin pientä oravaa, mies on tällä hetkellä työreissussa ja tekisi mieli lähteä läiskimään, vaan mites lähdet, kun lapset ovat kotona...
Kommentit (5)
mitään ongelmaa siinä, että pikkukoululaiset ovat aamulla ja iltapäivällä keskenään ja minusta niitä ei voi jättää vielä iltaisin keskenään kotiin, jotta itse pääsee salille/juoksemaan tms. Mies golfaa kesät ja ihmettelee kun en aina lähde mukaan.
t.ap
ne lapset sitä lähtöä estä.
mihin mennä. Ja enhän mä voi miehen lasta yksinkään jättää. Ja lähtemistä vielä enemmän haluaisin ihan käytönnön neuvoja: mitä tuollaiselle miehelle voi sanoa,jotta se tajuaisi jotain? Mitä joku muu tekisi, jos olisi minä?
Kuuelmme tässä tietysti vain sinun osuutesi, mutta tämän perusteella miehellä on asenneongelma.