Odotusvaateongelma!!
Ylipainoisen odotusvaateongelma on nostanut päätään! Masu alkaa aivan näinä viikkoina kasvamaan enkä ole löytänyt vielä kauppaa, josta riittävän kokoisia vaatteita löytyisi (koot 48-52, jos tästä kovin vielä turpoaa). Verkkokauppoja olen myös tutkinut löytämättä tarpeeksi kokoja (psl. eräs kanadalainen verkkokauppa, mutta sen toimitusmaksut ovat tähtitieteelliset). Mistä plussakokoiset odottajat ovat löytäneet hyvin istuvia tai edes mahtuvia vaatteita??
Kommentit (5)
Paypal ei näköjään käy tuonne Simply Be'hin - harmi, koska vaatteet olivat kivan näköisiä. Dorothy P näyttää myös hyvältä. Kiitos! Löytyykö muilta ehdotuksia?
Kurkkaapas kotimainen Missy Mom, löytyiskö mieleistä vaatetta? Koot käsittääkseni ainakin pitäis riittää.
Huomasin tän kysymyksen ja vaikka itse olenkin tosi pieni kokoinen niin hirveän paljon olen löytänyt vaatteita huuto.netistä....vaatteet ja äitiysvaatteet... Siel on todella paljon erikokoiseia vaatteita myös isompia, sen olen laittanut merkille. Itse en uutena osta mitään. Mutta jos uutena haluat niin sit mulla ei ooo hajuakaan mistä kannattaa etsiä. =(
Mammutti ja toukkaneiti 22+3
polarn o pyretillä on isoja vaatteita. XL-koko tosi reilu ainakin sellasissa "olohousuissa" ja paidoissa. Siistimmät vaatteet eivät ole niin isoja. H&M:llä on myös isoja trikoisia "verkkarihousuja" sellasella mahakappaleella, jotka ovat isoja.
ootko katsonut englannista? sieltä tilatessa ei tarvitse miettiä tullimaksuja ja postikulut on usein paljon pienemmät kuin rapakon takaa tilatessa esim maternity clothing plus size uk googleen ja sieltä valkkaamaan..ainakin tuolla on kivoja http://www.simplybe.co.uk/shop/product/window/toplevel/show.action?N=42… ja dorothy perkinssilläkin on ainakin kokoon UK22 asti mammamuotia