Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Soutaa huopaa vedetään taas nuottaa" renkutus

Vierailija
16.03.2012 |

on ja pysyy mun pään sisällä!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinkin tunniksi ehtinyt unohtaa sen. Voiko kauheampaa olla!!!!!!

Vierailija
2/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juontaja oli ihan tohkeissaan, että "kaikki tietää miten toi lause jatkuu ja se on niiiin hauska!". Auttakaa tyhmää: Mikä piilovitsi kertsissä on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juontaja oli ihan tohkeissaan, että "kaikki tietää miten toi lause jatkuu ja se on niiiin hauska!". Auttakaa tyhmää: Mikä piilovitsi kertsissä on??

"Soutaa huopaa vedetään taas nuottaa

Sano mis mä tarviin sua, oh oh oh

Soutaa huopaa edestakas luottaa

Ei kumpikaan voi toisiinsa, oh oh"

Vierailija
4/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en keksi.

Vierailija
5/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin just päässyt unohtamaan tuon. Aivan järkyttävän kamalaa p*skaa.

Ja mäkään en voi käsittää, kun oon muutaman kerran kuullut kun joku naisjuontaja radiossa hehkuttaa tuota biisiä. Siis argh! Mun korvat vuotaa verta ja aviosolut tekee itsemurhaa kun tuo biisi pääsee eetteriin.

Pitäisköhän etsiä youtubesta se niinistön kannatusbiisi, jonka Kolehmainen väsäsi. Ennemmin sitäkin kuuntelee kuin tuota.

Vierailija
6/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sanasta sanaan lainaus biisistä, miten hitossa voit käsittää sen tumppuun vetona? Ootko vinksahtanut?

Vierailija
7/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen kura nousee listoille. YÄK!

Vierailija
8/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaikka, etta han on riittavan alykas sellaiseen, se hivelee, onnistuu kylla hanelta. Tuo renkutus on hyva tapa aloittaa parannuksen teko. Mina taas siis tallta saitilta kasin julistan, jonka mieheni kielsi minulta. (alyahan siina ei siis tarvita pennin vertaa, jokainen oppii, kuten naette - ainakin pian!haahhhhhhhhhaaaaa). Tai todistan.

Ei, han ei osaa eika siskokaan. He kylla osaavat kaikki jotakin, mutta ei tata. Rakastajani osaa aika paljon, koska kalasti minut taalta saitilta. Onnistui siina viimein, se oli urotyo.

Mutta asiaan. Mieheni osaa sofistikoituneemman, ja hanen tuleva puolisonsa kaikkein monisyisimman. Hekin oppivat sen siella, kuten rakastajani ja mina. Herranjumala mita puhunkaannaahhhaaahhhaaaaa.

No siis, pienen piirin sosiaalityontekijakin osaa.

Alkaa opettako kelle vain, mutta roistot eivat kylla voikaan oppia, koska putoavat alussa. On vaarallista opettaa heuiille, kun satuttavat itsensa pudotessaan. Taivaan pilarit ovat korkealla, kuten huomaan taalta ylailmoista, ymparillani on jalleen tullut runsaasti tilaa, kun taalla likahousuissa suolllan puuta heinaa voi ei karkasin taas saitille mieheltani.

Voi hyvanen aika taas naita puheita, jo ihan toistakin katta kuumottaa.

Siis pyytakaa tekemaan parannus ja antakaa hanelle zen-mestari, koodiston avulla voi viisas hullustua ja hullu viisastua, miten vain. Katsokaa, etta pysyy kaukana viinasta ja huumeista. Tarkeinta oma zen-mestari, tiedatte kylla, mista hanet loydatte! Roppooppoporoppoopppooopooopooooooooooooooooooooo

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ooooooooooooooooooooooooon.

.

Vierailija
9/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole mitaan piilovitsia, ei mitaan vitsia. Minulla ei ole koskaan vitseja. Olen tosissani. Ja juuri astuin ulos viimeiselta rajalta. Kiristettiin hyvin kauan minulta jotakin salaista koodia. Olivat pelottavia ja omituisia. Ja hupahuppahuppahupahuppanpuuuuuuuuuu

Vierailija
10/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivan letkeä hiphop-humppa vai onko se paremminkin rap-reggae-rillumareita?

Ja sanoitus jättää sopivasti luulijan mielikuvitukselle valtaa, kuten hyvän sanoituksen kuuluukin :)

Esim. kuten tässä:

Tero

Vierailija
11/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin aivan selkeasti jo Tim Hortonsin ylapuolella leijaillessani.............

................

.........

..

.

Vierailija
12/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa tämän viestin yllä on...?

Vierailija
13/15 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 tarkoitti siis tota ihme sekoilua...

Vierailija
14/15 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä nyt mistä puhutte. Voitteko selventää.

15/15 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä nyt mistä puhutte. Voitteko selventää.

Joku yli 10 vuotta vanha hitti kai, en kyllä oo koskaan kuullutkaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä