Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmottelua ennen vai jälkeen synnytyksen?

17.11.2005 |

Sain lahjaksi lahjakortin kauneushoitolaan. Hemmotteluhoidoissa käyminen on harvinaista herkkua minulle. Nyt mietin kaipaisinko hemmottelua enemmän nyt ennen synnytystä vai synnytyksen jälkeen. Toisaalta olisi hyvä rentoutua nyt hetkeksi ja hemmotella itseään, mutta toisaalta taas voisi olla kiva käydä synnytyksen jälkeen " kaunistautumassa" . Kokemuksia kokeneemmat?

Carla-79 35+4

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös sain sellaisen jo muutama kuukausi sitten ja olen sitä säästellyt siihen, että synnytyksen jälkeen sitä enemmän tarvitsen.

Sitä on sitten kiva kerralla pestä raskauspölyt itsestään.

Mutta toki, jos tuntuu, että nyt sitä tarvitset, niin käytä se jo aikaisemmin.

Terv. Helinä rv.40+3

Vierailija
2/2 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jalkeen vauva syo (jos imetat) joskus jopa tunnin valein ja kauneushoitolaan meno saatta venya monta kuukautta...Itse kavin kampaajalla 6 vikkoa synnytyksesta, eika sita rentouttavksi nautinnoksi voin ut sanoa, kun oli niin ikava vauvaa ja huoli siita, etta mita jos sen tulee nalka kun olen poissa.

Mene sitten uudestaan synnytyksen jalkeen kun olette molemmat vauvan kanssa sinut imetyksen ja syottojen kanssa yms.

Oikeesti: mene nyt ihmeessa ja rentoudu ja nauti!

Kavin usein enne synnytysta esim kasvo ja jalka hoidossa ja vielakin 2 vuottaa sen jalkeen muistelen niita aikoja ihanana luksuksena, kun sai vaan olla ja rentolutua. Aidilla on aina pienta huolta ja kiiretta...eli tilanne tosiaan muuttuu.

Tama on siis oma kokemukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla