Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku teistä tai tunteeko teistä joku Amerikan halki ajaneita?

Vierailija
16.03.2012 |

Meillä olisi haaveena ja kustannuspuoli kiinnostaa kovasti. Meitä lähtisi koko perhe, eli isä ja äiti sekä 13v, 11v ja 9v lapset. Lennot tulisivat maksamaan n. 4000-4500 euroa koko porukalta (Helsinki-New York ja toiselta rannikolta San Francisco/Los Angeles-Helsinki).

Shoppailut erikseen, mutta riittäisikö 3000 euroa kuukauden majoittumisiin ja hyvin yksinkertaisiin ruokiin (tehtäisiin mahdollisuuksien mukaan itse ja syötäisiin halvalla) sekä autonvuokraan ja bensaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SCO nimista lentokenttaa ei ole ainakaan USAssa, Jos tarkoitit Chicagoa se on ORD. Route 66 on kuollut ja kuopattu ajat sitten, patka siella, toinen taalla. Olettelko ajatelleet ajaa ylakautta vai alakautta? Katselkaa nyt vahan ihan oikeata karttaa ennenkuin alatte suunnitella. Auton ostoa en suosittele kenellekaan.

annoin tuon route66 vinkin, mutta siis vain siksi, että sillä hakusanalla löytyy helpoiten noita pitkiä reissuja tehneiden ihmisten blogeja ja sieltä saa sitä hintatasoa selville vaikka ei route66:tta ajaisikaan. Ja tuollainen kommentointi "en suosittele lainkaan" on turha, jos ei perustele että MIKSI autoa ei kannata ostaa?

Ihan pienella rahalla ei saa autoa joka kestaisi matkan maan halki. Jos jotain menee rikki vaikka autiomaassa niin omillasi olet. Vuokrafirma jarjestaa aina uuden ajopelin. Onko sinulla ylimaarainen kymppitonni kateista auton ostoon ja tarpeeksi aikaa kayda niita ostettavia katsomassa. Myyminen on kanssa aikaavievaa ja helposti tulee huijatuksi kun ostaja tietaa etta turisti on lahdossa pois eika tule mistaan valittamaan.

Monessa osavaltiossa kilvet kulkevat auton mukana, enta jos ostitkin jonkun rikollisen auton? Siita voi seurata perinpohjainen tutustuminen USAn oikeusjarjestelmaan. Riittiko? On mulla enemmankin syita miksi ei kannata.

Vierailija
22/22 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNNUSTAN!! Minä ajoin Amerikan halki, olen vastuussa Etelä- ja Pohjois-Amerikasta! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla