Kehu puhelintasi!
Aikeissa uuden puhelimen hankinta. Mulla on aina ollut Nokia, ja luottoa löytyy siihen.
Alle 500 euroa mieluiten :)
Soittelen, tekstailen, facebookkailen, kuuntelen musiikkia... Ehdotuksia? Mieluiten kosketusnäytöllinen.
Kommentit (10)
Yksinkertaisesti paras. Saa nykyisin alle 500,-. Mm. Gigantista 420,-. Ylivoimaisesti paras kosketusnäyttö, helpoimmat toiminnot, hyvä kamera. Ei mitään valittamista.
mutta mulla on prepaid-liittymä, eikä se sovi iphoneen :( Eli normaalin sim-kortin pitää mennä siihen.
Se on myös tosi söpö. Kiitos puhelin olemassaolostasi.
mutta sitä kuunnellaan jatkuvasti.
Miehellä I Phone ja sanoisin että voisin suositella toka vaihtoehtoa.
Kyllä minullakin on hyvä puhelin. Alkuun tuntui liian isolta.
Mulla on aina ollut nokia ja pysyin edelleen kannassa.
Mulla on käytössä ZTE-Blade (kosketusnäyttöpuhelin) ja oon tykännyt. Käytän puhelinta pääasiassa soittamiseen, nettiin, tekstailuun, ja kuvaamiseen.
totta tuo kaikki, mutta puhelimena aika surkea (tosin eihän noita laitteita eneen juuri puhelimena käytetä). Mulla hajosi alle 1/2v käytön jälkeen. Laite kuin uusi, mutta huolto väitti puhelinta "laittomasti avatuksi" ja ei takuuta.
Yksinkertaisesti paras. Saa nykyisin alle 500,-. Mm. Gigantista 420,-. Ylivoimaisesti paras kosketusnäyttö, helpoimmat toiminnot, hyvä kamera. Ei mitään valittamista.
Voiko prepaidilla nettailla? Tai siis ilmeisesti jos niin teet mutta miten hinnat menee, kuinka toi voi kannattaa?
iPhonea olisin suositellut mäkin.
Kamera ois kans jees, vaikka eikö se tuu jo aika vakiona kaikissa malleissa?