Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla-sarja, Nordinit: Tunnustus johti aviokriisiin

Vierailija
16.03.2012 |

Iltalehti

Perjantai 16.3.2012 klo 14.00

Näyttelijä Reino Nordinin tunnustus aiheuttaa vakavan kriisin tänään nähtävässä Iholla-sarjan jaksossa.

Nordinin raskaana oleva vaimo puhuu jaksossa avoimesti arkensa perustuksia murentaneesta paljastuksesta.

Subin Iholla-sarjan perjantai-illan jaksossa nähdään dramaattinen käänne, kun viimeisillään raskaana oleva Maria Nordin saa jaksossa yllättävän puhelinsoiton kesken arkirutiinien matkalla olevalta mieheltään, näyttelijä-muusikko Reino Nordinilta. Uutiset eivät kuitenkaan ole hyviä.

Kamera tallentaa, kuinka Marian ilme valahtaa täysin vakavaksi, eikä hän saa sanaa suustaan.

- Mitä mä nyt sanoisin. Tästä tulee nyt ihan helvettiä. Oliks se nyt sit siellä Rovaniemellä? Mitäs siellä Oulussa sitten tapahtui? keskustelusta ja sen sisällöstä lamaantunut Maria saa tivattua puhelimeen.

Puhelinsoiton jälkeen selkeästi järkyttynyt Maria jää istumaan hiljaa sohvalle pitkäksi aikaa kameran yhä rullatessa.

Torstain Iholla-ohjelman jaksossa nähtiin äkäinen Reino Nordin, joka suolsi jatkuvasti kirosanoja vaimolleen. Perjantain jaksossa miehellä on toinen ääni kellossa.

Järkyttävän puhelinkeskustelun jälkeen Maria lukee kameralle saamaansa tekstiviestiä, jossa Reino kuvailee tunnelmiaan rankan paljastuksensa jälkeen.

- Rukoilen, että ymmärrät. Vihaan itseäni tämän takia, Maria lukee kameralle miehensä viestiä ilmeettömänä.

Jakson edetessä nähdään, kuinka ahdistunut Maria pohtii kuulemaansa. Panokset ovat kovat, sillä perheellä on talonrakennusprojekti kesken, ja toinen lapsi tulossa.

- Mä en edes tiedä, miten oon joutunut tähän tilanteeseen. Tiedän, että ainoa asia, mihin mun pitäisi keskittyä, on tämä vauva, Maria tuskailee.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031615327274_vi.shtml

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut ylläolevaa kommentoijaa, hänestä saa jotenkin diletanttimaisen arvostelijan kuvan, eikä aivan aiheesta. Hän osaa mahtavalla kompetenssillaan arvoida toisen arvottomaksi, kaiketi itse korvaamaton.

Vierailija
2/20 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perhe ollut jo useasti julkisestikin yhdes. Draama on draamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No Reinohan ON näyttelijä! Herätkää pahvit.

Vierailija
4/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla ohjelmaa varten sovittu näytelmä. Kuka urpo nyt soittaa viimeisillään olevalle vaimolleen heti vieraan panon jälkeen puhelun: "Hei sori, petin sua just äsken."

Tai sitten kyseessä on sadon ja mason suhde.

Vierailija
5/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelee vaimoaan kuin likaisia sukkia, puhuu ihan järkyttävän rumasti sille ja kiroilee törkeesti lapsensakin kuullen. vaimo vaan myhäilee ja ottaa kaiken paskan niskaansa. yök, mä olisin heivannut sen äijän pihalle jo aikoja sitten. vaimo kuitenkin fiksu nainen, arkkitehti ja kaikkea. varmasti pärjäisi itsekseenkin.

Vierailija
6/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut ylläolevaa kommentoijaa, hänestä saa jotenkin diletanttimaisen arvostelijan kuvan, eikä aivan aiheesta. Hän osaa mahtavalla kompetenssillaan arvoida toisen arvottomaksi, kaiketi itse korvaamaton.

Vierailija
7/20 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava äijä! haluaa vaan alistaa kilttiä vaimoaan...

Vierailija
8/20 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoaan siitä, ettei tämä pääse kuten ennen lapsia ravintolaan syömään, tanssimaan jne. Sivumennen juttelee ettei hän haluaisi tehdä sitä muidenkaan kanssa, mutta...

Itsehän hän on sitä perhettä ollut tekemässä.

Vierailija
9/20 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoaan siitä, ettei tämä pääse kuten ennen lapsia ravintolaan syömään, tanssimaan jne. Sivumennen juttelee ettei hän haluaisi tehdä sitä muidenkaan kanssa, mutta... Itsehän hän on sitä perhettä ollut tekemässä.

Ja sit vielä puhuu vaimollensa, että "sun kakarat". Ihan yhtä paljonhan ne sen Reinonkin lapsia on...

Vierailija
10/20 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva, jonka sain ekan jakson lyhyestä patkästä pitää aika pitkälle hutia nyt täällä luetuista kommenteista. Sain kuvan, että Reino on melkoisen epäkypsä aikuinen - en todellakaan kestäisi katsella sen edesottamuksia päivääkään irl. Ja telkusta katsottuna se on täysin vapaaehtoista, joten no thank you.

Vierailija
11/20 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi osaisin kyllä hiljentää Reinon hyvinkin helposti, en menisi hiljaiseksi.

Se inisijäakka saa niskavillani nousemaan pystyyn, ininä jatkuu ja jatkuu vaan vaikka mitä sille sanoisit..

Vierailija
12/20 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten todenmukaisesti kamera tallentaa heidän elämäänsä. Nämä ihmiset ovat vain niin aitoja, samalla tavalla kuin eläimet luontodokkareissa. Onneksi iltalehteen tihkuu aina jostain tietoja, koska muuten olisin voinut vahingossa missata seuraavan jakson.

Vierailija
13/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko peräpukamistaan

Vierailija
14/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vähentääköhän tämä sarja Reinon suosiota ja työtilaisuuksia (mitä tekeekään)? Aiheuttaahan se paljon keskustelua ja uutisia, vaikka lähinnä negatiivisia..

Vierailija
15/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan päässyt eteenpäin vain hyvä-kaveri-selkääntaputtelun ansiosta, valmiiksi piireihin syntyneenä.

Vierailija
16/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei osaa näytellä eikä sen enempää tehdä musiikkia. Uskon että piireissä vain koska suvun kautta suhteita paljon. Olen saanut hänestä kylmän kuvan, ilmeisesti en ihan aiheetta. Tuli mieleen, sotkenko Reinoon onko hänellä myös teininä saatu lapsi?

Vierailija
17/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
18/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittivät palstalla eilen, että olisi 2004 syntynyt poika. Reino täyttää tänä vuonna 29.

Vierailija
19/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ranskalaisen naisen kanssa jonka kanssa oli kait naimisissakin .

Vierailija
20/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiri on ihan yhtä onneton "laulaja", kuin veljensäkin. Olen samaa mieltä, että ovat vaan sattuneet sopivaan porukkaan ja sukuun syntymään. Eivät lahjoillaan ole julkisuudessa. Olin ihan äimänä Reinon kielenkäytöstä lapsensa aikana eilisessä jaksossa. Mikä juntti!