kuinka usein ajat kainalokarvat?
Mä en voi sietää itselläni pientäkään sänkeä, ja ajan joka kerta suihkussa.
Kommentit (13)
nykyään riittää epilointi kerta viikkoon :)
Suosittelen, sillä saa "mainos kainalot".
Tai en teistä tiedä mutta itsellä jäi ennen aina sellanen tummempi kohta kainaloon johon karvat kasvoivat (tumma karvoitus) ja nyt ei näy enää mitään :D
Voisi ajaa useamminkin, mutta tulee karvatupen tulehduksia, jos ei ole parin millin verran sänkeä ennen kuin ajelen.
ja oikeastaan tokallakin. Nykyään saattaa vähän nipistää sillon jos on menkat tulossa mutta muuten tosi kätevää. Vielä kun uskaltais bikinirajat epiloida niin elämä helpottuis huomattavasti :)
Noin neljän päivän välein, kesällä joka kolmas päivä. Tuota epilointia vois harkita.
Välillä pitää pitää vähän pidempää väliä, ettei kainaloiden iho ärsyynny. Ihan hanurista nää karvat!!!
Yleensä ajelen, kun alkaa tuntua, ettei haju lähde vesipesulla. Nyt en edes käytä dödöjä, koska imetän ja anoppi piti saarnan aiheesta, etten uskalla. Toisaalta olen kotona, joten harvempi tulee niin lähelle, että haistaa.
Pelkällä vedellä pesen siksi, että shampoolla, saippualla, mäntysuovalla ja jokaikisellä aineella, jolla olen kokeillut, kainaloihin tulee aivan järkyttävä haju. Se ei lähde sitten millään pois, paitsi kulumalla. Kerron tämän siksi, ettei joku hermostu, kun olen tyhymä/itsekäs/tmv.
kerran viikossa. Mulla on hyvin vähän karvoja ja ne vähät kasvavat hitaasti.
ne hajakarvat, jotka kasvavat esiin. Kasvavat siis epätasaisemmin takaisin kuin aikaisemmin kun käytin höylää, ja tapa sopii minulle.
Mahti väline!! Eikä tunnu missään. Ei punota, ei kutise.
Mun kainalo kipeytyy, jos ajan lykäsempiä karvoja.