Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laittaa kk-palkan kelloon, nainen käsilaukkuun?

Vierailija
15.03.2012 |

Vanha totuus kehoitti laittamaan kk-palkan verran kelloon, joka säilyy vuosia ja jonka poika perii isältä.

Paljon siis laittaisit haluamaasi käsilaukkuun, jonka tyttösi voisi periä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en usko käsilaukun arvoon perintönä. Eikä mulla ole kyllä tytärtäkään. (Eikä muuten ole miehelläkään kelloa.)

Vierailija
2/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tytöt birkinin sais, molemmat. mutta eri kuissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa laukkuun vaikka useamman tonnin, jos sellaista todella haluaisin. Harvoin tekee mieli ostaa mitään kallista tai edes halpaa. Sen takia satunnaisista mieliteoista ei tarvitse potea huonoa omatuntoa ja rahaakin on säästössä toteuttamiseen.

Vierailija
4/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hieno ja alle vuoden vanha moottoripyörä. Kelloa se ei käytä. Mä laittaisin käsilaukkuun 50 euroa, ja pistän sen kirpparille, kun ei enää kiinnosta, koska aihe tai keräily ei kiinnosta minua.

Tyttäremme perii muun kiinteän omaisuutemme.

Vierailija
5/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisi johonkin veskaan niin paljoa rahaa. Olen ostanut yhden omalle kukkarolleni kalliin (500e) laukun, sekin kirpaisi sen verran ettei toista varmaan tule. Se oli juuri sellainen kuin olin etsinyt, joten en niin välittänyt hinnasta...jos ostaisinntoisen nahkalaukun, se saisi maksaa korkeintaan 300e, mielellään alle 200e.

Vierailija
6/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausiliksani.

Kallein laukkuni "vain" 500 e, en ole varma ostaisinko tuota kalliimpaa laukkua.

Miehellänikin kallis kello mutta mulla siis kalliimpi.