Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vatsataudista asiaa

Vierailija
15.03.2012 |

täällä yks oksun pelkääja kyselee! meillä 12v tyttö oli eilen kovin väsynyt ja mittasi kuumeen. oli 37.4. illalla nukkui jonkin aikaa. herätessä söi jogurtin ja valitti oksettavaa oloa. ei kuitenkaan ole oksentamut. eikä ripulia. mahtaako olla vatsatautia tai mikä lienee? nyt aamulla söi ihan normaalin aamupalan ja lämpö 37. kertokaa voiko vatsatauti tulla tuollaisena? vai pelkäänkö turhaan? paniikki päällä! pelkään niin paljon ko. tautia! vastatkaa ! pian!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku flunssan muoto.

Vatsatauti ei oireile ennen sen iskemistä kovinkaan kauan, vaan hyökkää kimppuun nopeasti.

Mikä sinua siinä niin pelottaa?

Vierailija
2/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt vatsataudilta kuulosta. Jos vaikka meni syömättä eilen nukkumaan, niin verensokeri on aamulla tosi matala, silloinkin oksettaa. Pelkäät ihan turhaan. Tuollainen järjetön oksentamisen pelko pitää käsitellä jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta nyt voi mitään sanoa. Tuskin lääkärikään tietäisi syytä, arvaisi vaan.

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tässä koko talven ollu ensin keuhko

kuumeessa yms. sen myötä paniikkihäiriö paheni. nyt tosi epävakaa vaihe. ja olen pienestä asti pelännyt oksentamista niin että synnytän mieluummin. se olo vaan on niin kamala! nyt tyttö pelaa koneella tossa. toivottavasti ei olis oksutautia. en kyl ole kuullu että kuume olis eka oire? eikä sit oikeastaan muuta., kertokaa lisää mielipiteitä!

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa elämänlaatua, kun aina saa pelätä oksennustauteja ja nyt tuntuu joka paikassa sitä olevan. =(