Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOIH! Mun pikkuisella 3luokkalaisella taisi alkaa kuukautiset

Vierailija
15.03.2012 |

Aamulla tuli kertomaan että on "jotain punaista tiplua" pikkuhousuissa yöllä tullut.Pyyhkiessä ei tullut enempää. Onneksi on puhuttu asiasta,mutta tuntuu kyllä hurjalta. Tyttönen on vasta 9v. Itse olin muistaakseni 5lk syksyllä,kun omani alkoivat. Onhan se yksilllistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta sinusta tulee mummo, av-väen mukaan ihminen kun on kypsä äidiksi heti kun on menkat.

Vierailija
2/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytärtäsi näkemään asia hienona ja positiivisena. Erityisen tärkeää, kun on vielä noin nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 12 ku "alkoi" menkat mut loppujen lopuks jäi vuoto siihen yhteen kertaan ja sit alkoi oikeasti vasta 14 vuotiaana..et ei se välttämättä rupea nyt säännölliseksi heti

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Mietin vaan mitä muutakaan se voisi olla. Muutama päivä sitten oli maha kipeä. Ettei olis pissan mukana tullut vähän verta jos ei aamulla ehtinyt kunnolla pidättää kun oli vessahätä!?

Ei mitenkään muuten ole kipeä, voiko pissatulehdus olla oireeton? Muistan vaan itseläni ne kuukautiskivut ja tyttärellä ei ollut lainkaan.

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai ne varhaisimmillaan ilmenevät jopa alle 10-vuotiailla. Näin sivullisena pohdin, että kun ne useimmiten alkavat vasta hiukan myöhemmin, tilannetta kannattaa hiukan seurata. Todennäköisesti tilanne on juuri kuten ap sanoo, mutta voipahan sille verelle olla muitakin syitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi