"Haamuviivoista"
Kuinka haaleita olette saaneet jotka myöhemmin muuttunut plussiksi? Kuvia tänne! :)
Kommentit (8)
haalea haamu/roskishaamu oikeastaan aina, kun testaan ennen kuukautisten alkamispäivää. Raskautta ei vaan kuitenkaan kuulu.
josta sitä tyhmää, iänikuista haamua ei tulisi! Mä oon oikeasti väsynyt siihen, että niitä tulee, mutta raskautta ei.
samoin kuin cittarin testit. Minkäänlaista viivaa ei ole tullut
haamuviiva, jos testaan ennen menkkojen alkamispäivää. Vasta sinä päivänä, kun kuukautiset alkavat on täysin nega. Näin siis lähes joka kerta. Ehkä mun siis ei vain saisi testailla ennen menkkojen alkamispäivää.
haamuviiva, jos testaan ennen menkkojen alkamispäivää. Vasta sinä päivänä, kun kuukautiset alkavat on täysin nega. Näin siis lähes joka kerta. Ehkä mun siis ei vain saisi testailla ennen menkkojen alkamispäivää.
mutta kiinnittyminen ei jostain syystä onnistu, ja menkat alkaa. Mulla ei ole koskaan muulloin tullut aikaisin testattuna haamuja kuin silloin kun olin raskaana. Haamu vahvistui kunnon plussaksi muutaman päivän kuluessa.
ja aina nega on ollut nega. Positiivinen taas sitten positiivinen.
-6-
Meillä on lapsettomuus- ja keskenmenotaustaa ja mieheni siemenneste on heikkoa. Ehkä nämä vialliset alkiot sitten näkyvät testeissä, mutta raskaus ei etene onnistuneesti. On vaan tosi rasittavaa.
Jos on haaleista haaleinkin viiva, niin kyllä se ainakin aluksi tarkoittaa plussaa.