Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elle-Olivia Alexandra??...

16.11.2005 |

Ollaan täysin ihastuttu tuohon nimeen molemmat mieheni kanssa... Vanhin sisaruskin tykkää tuosta nimestä mutta nuorempi sisarus ei vielä osaa sanoa mitään.. =) Aliina Elisabeth ja Kristine Juliaana. Suorat mielipiteet siis nimestä kiitos.. T: Nais-kopla ja ukko :)

Kommentit (7)

1/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo aivan ihanan Olivian äiti, joka justiinsa pongas suvusta nimen Aleksandra ja puheli miehelleen, että josko joskus vielä tulis tyttö, joka sais sen 3.nimekseen!!

Eli nimimaku taitaa osua aika yksiin ;o)!!

Vierailija
2/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

l-kirjaimet yhdistää kivasti ja on hurmaavat nimet muutenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Elle-Olivia on liian pitkä yhdysnimeksi... Tulee väistämättä mieleen etteivät vanhemmat ole osanneet päättää kumman valita ja ängennyt kaksi nimeä yhteen... Näinhän ei välttämättä ollenkaan ole! Kuitenkin pelkään nimen olevan liian pitkä " arkikäyttöön" . Eli ottaisin väliviivan pois. Mutta huom, tämä on vain minun mielipiteeni! =)

Vierailija
4/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myöskin aika neutraali merkitykseltään (ranskaksi Hän tytöstä, lausutaan kuitenkin el, eli eri tavalla). Elle on myös maailman tunnetuimpia tyttöjen/naisten vaatemerkkejä. Ja myös Elle magazine on olemassa. Tiesitkin nämä varmaan jo ennestään.

Itsekin tykästyin nimeen, mutta kun olen Elle vaatefriikki niin siihen se tyssäsi. Olisi ollut vähän hassua, että Elle pitää Elleä. :O)

Olivia on aivan ihana ja sopii hienosti Ellen kanssa ja Alexandra sopii hyvin kolmanneksi nimeksi.

Minusta Elle-Olivia on kivempi kuin pelkkä Elle. Ehkä johtuu noista em. asioista.

Vierailija
5/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elle-Olivia on ihan mukava nimi, mutta se on kyllä pitkä nimi. Voisi olla, että toinen osa putoaisi käytössä aika helposti pois. Minä suosittelisin lyhyempää yhdysnimeä tai sitten vaikka niin, että tuosta jättäisi väliviivan pois ja kutsumanimeksi tulisikin vain Elle. Myös Elle Aleksandra on hyvä nimi.

Vierailija
6/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nimi on liian pitkä, mutta tosi kaunis. Tykkään paljon Oliviasta ja Alexandrasta, mutta ellestä en niin paljon, koska tiedän yhden elle nimisen kahvilan. Antaisin nimeksi vain pelkän Elle Alexandra (tai mieluummin Aleksandra) tai Olivia Aleksandra, toki nimet sopii myös yhteen ilman väli viivaa.

Vierailija
7/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myöskin pikkuinen ELLE. Harkinnassa oli laittaa tytön nimeksi ELLE-ADELE SERAFIINA, mutta sitten jätimme väliviivan pois eli etunimi on pelkkä ELLE. Mua ei haittaa ollenkaan, vaikka ELLE käyttää Elleä. :)

Olivia nimestä pidän myöskin ja kokonaisuutena nimi on tosi kaunis. :) Vähän on harmittanut ku en laittanut kaksiosaista nimeä. Sukunimi pitkä, joten ajateltiin laittaa lyhyt etunimi ja varmasti olisi Elleksi kutsutta, vaikka olisi Elle-Adele tullutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi