Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alan rikastumaan,miksen aikasemmin tajunnut!!!??

Vierailija
14.03.2012 |

Helvetti soikoon,senkö takia ollaan köyhiä kun olen aina ostanut kaupasta leipäni enkä leiponut itse niitä? Luulin että oltiin siksi köyhiä kun mies oli työttömänä pitkän pätkän eikä voitu maksaa kaikkia laskuja mun tuloilla mutta miksi kukaan ei kertonut että itse sämpyöitä leipomalla oltaisiin tästä koyhyydestä selvitty rikkaina?! Varmaan kuukauden päästä toi leipominen näkyy jo tilipussissa?

Mitäs muita vinkkejä teillä on saada 1300e /kk tuplaantumaan niin että asutaan pian omakotitalossa ja ollaan velattomia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että keksit alkaa kauppaamaan käytettyjä pikkuhousuja ;)

Vierailija
2/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rieskat ja sämpylät itse, mutta pikkuhousuja en ole vielä kaupitellut. Ehdotin kyllä sitä miehelleni ;) Siksikö en ole vielä rikas?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta roskapusseiksi ostosmuovikasseja, vaan sellanen iso muovipussipaketti.

Tää kuulemma kanssa rikastuttaa

Vierailija
4/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalsareita? Ex-miehen vanhoja riepuja on vieläkin kaapissa, kuka ostaa?

Vierailija
5/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on metsät täynnä ihan kävelymatkan päässä!

Vierailija
6/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin hyviä vastapaistettuina, että pellillinen häviää tuosta vaan. Ja täytyy leipoa pian lisää. Sama määrä kaupan kumisämpylöitä kestäis viikon. Että sinne meni se säästökin. Oot tuomittu köyhyyteen JA lihavuuteen, että onnee vaan.

Nimim. Köyhä ja lihava. Vtun sämpylät.

Vierailija
7/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet, astiat ja huonekalut- jopa merkkisellaiset- saa esim. nettikirppiksestä noin 50-70% edullisemmin kuin kaupoista,

lastentarvikkeet ostan uutena, koska en halua, että tapaturmia saattuu turvaistuimissa ja lastenvaunuissa irtoavien osien takia---eli jossakin voi kierrtää, kaikessa ei kannata

ruuassa- isot erät e4sim.keitoa ja osa laitetaan pakastimeen

marjat ja sienetkerätään itse ja pakasetaan/ hillotetaan

vihanneksia saa edullisesti isoibnan erinä esim. city markeitista- 2 kg= 4 e

maidot lidlin hylamaitoa- a litra 65 senttiä= 10 l= 6,50 e...tai maitopulverina

leipänä näkkileipää ja muksutkin tykkää

Vierailija
8/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei tosin kukaan rikastu mutta helposti saisi tuon 1300e/kk tuplaantumaan.

Täällä joku joskus mainitsi maksavansa naapurin tytölle 25€ / kerta koiran ulkoiluttamisesta€. Käy kyselemässä naapurin koirallisilta ihmisiltä paljonko maksaisivat jos ulkoiluttaisit heidän koiraa, kerää mahdollisimman monta koiraa samalle ajalle niin tuntiliksasi saattaisi olla reilu 100€ / tunti.

Joojoo

Tai laita kaupan ilmotustaululle ilmoitus että "lenkkeilytetään lapsia tai koiria 25€ / kerta"

Vierailija
9/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta roskapusseiksi ostosmuovikasseja, vaan sellanen iso muovipussipaketti. Tää kuulemma kanssa rikastuttaa

koska en osta ollenkaan roskapusseja, vaan käytän wc- tai talouspaperisäkin vanhaa pussia roskapussina.

Vierailija
10/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene poimimaan marjoja ja ampumaan hirviä Niitä on metsät täynnä ihan kävelymatkan päässä!

Kun ihmiset tajuais. Sitä voi niin helposti olla omavarainen! Auto vie rahaa, mut sitäkään ei tarvita, kun kävelet ihan siihen lähimetsään, siellä on marjat ympäri vuoden mätänemässä, sienet kans, keräät niitä omat kaapit täyteen ja myyt loput ravintoloille, ne maksaa hyvät rahat! Myös metsät on pullollaan nimenomaan hirviä, lintuja, poroja, ahmoja, näätiä ja muuta syötävää lihaa, siellä odottavat vaan ampumistaan, kuka vaan voi hommata metsästysluvan ja hankkia metsästään ruokansa!

Kyllä on nykyaikana kauas eksytty omavaraisesta ruoanhankinnasta, sanon vaan. =(