Uskaltaako joku myöntää ettei viihdy lapsen kanssa?
Oon 1,5vuotiaan kotiäiti. Oon päättäny olla kotona siihen 3-vuotiaaksi asti koska se on hyväksi lapselle. Silti täytyy sanoa että olisin ERITTÄIN paljon mieluumin töissä ihan aikuisten maailmassa. Onko ketään vastaavassa tilanteessa?
Kuinka paljon kaiken kaikkiaan ihmiset lähtee töihin sen takia ettei jaksa sitä lasta kotona?
ja ps. tietty rakastan yli kaiken ja on maailman suloisin lapsi mut kun ei vaan ihan koko päivää joka päivä jaksais...
Kommentit (3)
Useimmat miehet on niin älykkäitä, että ne tajuu ettei se oo mikään vapaavuosi ja on paljon hermoja lepuuttavampaa käydä töissä.
Mene töihin! Ei oo lapselle kivaa että kärvistelet kotona vaikkei huvita. Sitten vielä katkeroidut siitä että putoat uralla ja et oo kerryttänyt eläkettä moneen vuoteen.
Eikö lapsen isä voi olla kotona, niin sinä voisit palata työelämään? Voisi mies kovastikin innostua "vapaavuodesta".
Meillä ratkaistiin asia näin:
Aamulla avoimeen päiväkotiin, päikkäreiden jälkeen asukaspuistoon, kaupan kautta kotiin ja sitten ipana ukolle ja minä n. joka toinen päivä harrastamaan tai ystäviä tapaamaan tai sitten vaikka jäätelölle kaupungille koko perhe.
Eikö lapsen isä voi olla kotona, niin sinä voisit palata työelämään? Voisi mies kovastikin innostua "vapaavuodesta".