Vaunut saksasta.. Auttakaa!!!
Ajattelimme tilata vaunut saksasta pingpong-onlinesta!
Haluaisin kuulla kokemuksia kuinka esim. maksaminen, tavaran saapumisaika, takuu asiat ym.. on sujunu? Oletko ollut tyytyväinen ja vastasiko tavara odotuksiasi?
Lisäksi kysymys:
Kuuluuko Hartan Skater X-06 vaunuihin " jalkapeitto" ja jos ei niin voisiko se olla nimeltään Wind protection cover/windschutzdecke?
Kiitos kauheasti jo etukäteen!!
Kommentit (3)
Jalkapeite ei kuulu hintaan, vaan on tilattava erikseen. Se on just tuo wind protection cover.
Tilasimme Hartan Toplinet, toimitukseen meni vain n. 2,5 viikkoa! Maksu hoitui niin kuin pitikin. Ainoa pieni ongelma oli, että unohtivat laittaa matkaan tarjouspakettiin kuuluneen jalkapeiton (juuri tuo wind protection cover); sähköpostiini vastattiin tunnin sisällä ja samana päivänä osa oli jo UPS:n matkassa. Saimme sen siis muutamaa päivää myöhemmin - hoitivat tosi hyvin tuon fibansa.
Takuun toimivuudesta ei ole vielä kokemusta (eikä toivottavasti tulekaan). Vaunut odottavat vielä käyttäjäänsä...
Hei!
Tilasimme kesällä vaunut pingpongista, eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä yrityksestä. Tilatessamme ilmoitimme visa-kortin numeron, jolloin maksu meni sitä kautta. Toimitusajaksi sanottiin 6-8 viikkoa ja meille vaunut tuli pari päivää yli kuuden viikon kuluttua tilauksesta. Vaunut tuotiin ihan kotiovelle ilman erillistä maksua :) Takuuta ei ole vielä tarvinut käyttää, sillä vaunut olivat ihan ehjät saapuessaan perille.
En osaa vielä odotuksien täyttymiseen vastata, sillä vauva syntyy vasta vähän ajan kuluttua. Tietysti kannattaa käydä tsekkailemassa lastentarvikeliikkeissä vaunuja ja miettiä mitä ominaisuuksia itse vaunuilta haluaa. Me kävimme testaamassa vaunujen mahtumisen autoomme, vaikka tiesimme tilaavamme vaunut Saksasta! :) Olen kyllä ainakin tällä hetkellä erittäin tyytyväinen ratkaisuumme, sillä säästimme hinnassa 250¿!!
Hartan Skater- vaunuista en osaa sanoa mitään. Me tilasimme Hartan Toplinet.
violet ja masu-Aarre rv 37+5