Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on nuohous, tuleeko nuohooja sisälle? Täytyykö

Vierailija
14.03.2012 |

silloin olla itse kotona? Postilaatikkoon oli ilmestynyt lappu, että nuohooja tulee perjantaina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on takka ja/tai leivinuuni. Täytyy olla itse paikalla.

Vierailija
2/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suotavaa on,että käytätte varmuusvälinettä joka tapauksessa,tulee sisälle tai ei. Voit toki ulkoistaa oman osuutesi vaikkapa naapurin emännälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kotona.

varaa sanomalehtiä.

Vierailija
4/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on antanut luvan tulla yleisavaimella sisään. (Jos siis taloyhtiöstä löytyy yleisavain)

Nuohooja imuroi kaikki tuhkat luukuista, joten sotkua saattaa tulla, mut ei meillä oo kyllä tullut.

Vierailija
5/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sisälle... Takasta ja mahdollisesta kiukaasta putsaa sellaisista nuohousluukuista tuhkia pois.

Lisäksi käy katolla tarkistamassa piipun jne.

Tuhkalle meillä on ollut oma astia johon olen pyytänyt tuhkat laittamaan. Sanomalehtiä varaa myös.

itse olen aina ollut kotona koska koira ei tuosta nokisesta miehestä kovin innostu iloisesti :D

Vierailija
6/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa sanomalehtiä.

Vierailija
7/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee kyllä hyvin savupiipun kautta sisätiloihin. Mutta silloin tietysti sotkee enempi kun on ihan noessa koko mies. Kannattaa laittaa sanomalehdistä polku vessaan ja sinne oma pyyhe nuohoojalle, mieluiten tietysti varata mahdollisuus käydä ihan suihkussa. Jos toivoo että menee piipun kautta, käy laittamassa lappu sinne savupiipun kylkeen.

Vierailija
8/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä kastelee sanomalehtiä ja laittaa kiukaaseen putken ympärille niin ettei sieltä pölähtele nokea kun nuohoaa piippua. Ja taitaa tuo jossain muussakin kohden käyttää sanomalehtiä suojana lattialla vai olisko laittanut pellin ympärille. No käyttää kuitenkin paikkojen suojaamiseen eli tarpeeseen ovat.

Vierailija
9/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän naurut! :D Kiitos!

Vierailija
10/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohooja ei koskaan laske sisälle.

Käyttää kumia!

Vierailija
11/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohooja ei koskaan laske sisälle. Käyttää kumia!

haluaa pikkunuohoojia...

Vierailija
12/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli isänsä kanssa saunassa ja hämmästeli täysin mustaa miestä jolla oli kuitenkin vaalea kikkeli...isä sitten sanoi: "tuo on kuherruskuukautta viettävä nuohooja"

Vierailija
13/13 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa pari ehjää muovikassia.

(Meillä nuohooja tyhjentää takan luukuista moskat sanomalehdille ja vie ne muovipussissa roskiin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä