Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laitoin eilen ex:älle laskun indeksikoroista, nyt hän haluaa mennä tekemään uudet elatussopimukset

Vierailija
14.03.2012 |

voi vee kun on tyhmä mies...ihan niinkun uusilla sopimuksilla hän pääsisi lastensa elatuksesta...

ja olen monta vuotta yrittänyt sinne mennä, mutta hän ei ole suvainnut tulla mun kanssa...ei ota lapsiaan silloin kun pitäisi ja yrittää kaikella keinolla luistella yhteisestä vastuusta...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on ihan oikeassa. Jos häntä ei kiinnosta tavata lapsia, olkoon tapaamatta. Tuskin ne lapsetkaan nauttivat vastentahtoisesta isästä.

Vierailija
2/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada vuosia ja hän ei ole tullut, niin miksi mun sinne nyt pitää hänen tahdostaan mennä?? tapaa kyllä lapsiaan 4pvää kuussa, kun paperissa lukee 2pvää vkossa. ja muuttaa viikonloppujakin koko ajan, eli mitään ei voi suunnitella etukäteen...luulee kai saavansa pienemmät elarit...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vuosia sinne yrittänyt ja mies nyt suostuu, niin miksi ihmeessä kiukutella ja itse nyt peruuttaa? Olette tosi lapsellisia.

Vierailija
4/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne lastenvalvojalle niin saatte isän maksukyvyn selville; eikö se ole kaikkien etu?

Isällä on oikeus tavata lapsiaan. Isän velvollisuus on ainoastaan maksaa vahvistetut elatusmaksut.

Viestistäsi sai sen ymmärryksen, ettei tapaisi ollenkaan, mutta tapaahan tuo vieläpä ihan normaalin määrän. (siis mikä on ns. normaali)

Vierailija
5/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennäkkään, olisin aikaisemmin tehnyt maininnan jouluista ja kesistä, mutta on nyt pakosta joutunut niitäkin pitämään. joten en lähde mihinkään, vinkukoon nyt, saapas nähdä miltä tuntuu...

ja lapsellisia tai ei, meillä ei ole mitään puhevälejä ja en halua tätä miestä tavata koskaan ja pakkohan ei ole...

Vierailija
6/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa ja kitiskää, laskekaa päiviä milloin saatte olla erossa jälkikasvustanne ja laskekaa senttejä ja euroja. Se on reipasta toimintaa.

Olisiko tälle päivälle jotain muutakin ääliöavausta?

Vierailija
7/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksaa jälkikasvustaan, mutta nyt haluaisi varmaan pois siitäkin...

ja hei, jos teet vuorotyötä ja lapset siinä pyörii, niin tekee kuule ihan helvetin hyvää olla joskus yksin...suosittelen sullekkin,ai niin sulla oli se täydellinen parisuhde ja ne hyvinkäyttäytyvät ihanat lapset...

Vierailija
8/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v. Elatusmaksuja saaneena en ole koskaan mitään korotuksia saanut. En siis ole jaksanut tapella rahasta. Nyt mies sen verran "kypsempi" niin voisi olla aika ottaa puheeksi.

Paljonko korotus on?

Vierailija
9/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei ota lapsiaan silloin kun pitäisi ja yrittää kaikella keinolla luistella yhteisestä vastuusta..."

"no lapset eivät tästä kärsi, isä tapaa heitä kun lupaa"

Vierailija
10/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tapaa heitä 4pvää kuussa, ja aina kun on lapsille luvannut tulevansa on tullut, yritää vaan mun elämää tehdä helvitiksi, tekee aiheettomia lastensuojeluilmoituksia, haukkuu juopoksi ja katuhuoraksi, mitä vaan, mutta olen tähän jo näiden 6 vuoden aikana niin tottunut, ettei tunnu enää missään, siinäpähän kiusaa, seuraavan kerran kun tulee jotain tämmöstä, menen poliisilaitokselle...

ap

Vierailija
11/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tapaa heitä 4pvää kuussa, ja aina kun on lapsille luvannut tulevansa on tullut, yritää vaan mun elämää tehdä helvitiksi, tekee aiheettomia lastensuojeluilmoituksia, haukkuu juopoksi ja katuhuoraksi, mitä vaan, mutta olen tähän jo näiden 6 vuoden aikana niin tottunut, ettei tunnu enää missään, siinäpähän kiusaa, seuraavan kerran kun tulee jotain tämmöstä, menen poliisilaitokselle...

ap

Vierailija
12/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ne löytyy kyllä koneeltakin...esim ainakin hel.fi

Vierailija
13/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ole pakko tykätä miehestäsi pätkääkään, mutta asialliset välit olisivat silti kaikkien etu. Niin lapsien kuin sinun itsesikin.

Vierailija
14/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutamista euroista kuukaudessa on ollut aina kyse, kaverin ex ei ole koskaan maksanut niitä korotuksia ja nyt joutuu 5 vuoden ajalta maksamaan jotain 700€ kahdesta lapsesta takautuvasti ku on maksanu tasan sitä summaan mikä elatussopimuksessa lukee.

Vierailija
15/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurihan kirjoitin, että vaihtelee vkl minkä ehtii, eli ei voi mitään suunnitella....ottaa kyllä lapsiaan mutta milloin itse haluaa, mä en enää sen idiootin kanssa jaksa tapella, kunhan joskun näkee lapsiaan...mut mun suunnitelmat menee aina piloille...

ja ne indeksikorotukset on pieniä, mutta niistä tulee ihan hyvät summat kuitenkin, käyn niillä kaupassa kerran vuodessa...mulle 400€ vuodesta 2009 lähtien.ja nyt 30€ suurempi elari kuin aikaisemmin, joka ei ollut iso ennenkään, 300€ kahdesta lapsesta kuussa ja nyt siis 330€

ap

Vierailija
16/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurihan kirjoitin, että vaihtelee vkl minkä ehtii, eli ei voi mitään suunnitella....ottaa kyllä lapsiaan mutta milloin itse haluaa, mä en enää sen idiootin kanssa jaksa tapella, kunhan joskun näkee lapsiaan...mut mun suunnitelmat menee aina piloille...

ja ne indeksikorotukset on pieniä, mutta niistä tulee ihan hyvät summat kuitenkin, käyn niillä kaupassa kerran vuodessa...mulle 400€ vuodesta 2009 lähtien.ja nyt 30€ suurempi elari kuin aikaisemmin, joka ei ollut iso ennenkään, 300€ kahdesta lapsesta kuussa ja nyt siis 330€

ap

Vierailija
17/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille voin, paskaa on tullut niin paljon niskaan, ettei kiinnosta mitkään välit enää..

ap

Vierailija
18/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoit myös tuossa yhdessä viestissä, että tulee aina kun lapsille niin on luvannut.

En tiedä miehestäsi mitään. En kiellä etteikö hän olisi täysi idiootti. Mutta mitä sinäkään hyödyt tuollaisesta asenteesta, että teen ja sanon näin koska toinen on niin typerä? Ainoa asia mihin sinä voit vaikuttaa on se oma käytöksesi. Mitä haluat olla?

Vierailija
19/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et menisi, kun ei tarvitse tapella exän kanssa sinne menosta? Eihän se ole sinun ongelmasi, että hän kuvittelee elarien pienenevän...

Ikävästi toimii lasten kannalta, jos muuttelee tapaamispäiviä tai viikonloppuja. Itsekäs mies, mutta ei sille oikein mitään voi, ja hän siitä loppujen lopuksi tulee eniten kärsimään. Lapset kyllä muistavat pettymykset pitkään.

Vierailija
20/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni rutisi niistä korotuksista ja siinä kävikin sitten niin, että kun kuvitteli uusilla sopimuksilla saavansa maksut alemmaksi, ne nousivatkin.

Jos haluat mennä sinne tarkistuttamaan maksut niin voit ihan itse varata ajan ja sieltä sitten ilmoitetaan exällesi milloin pitää saapua paikalle. Näin minä olen tehnyt, koska ex ei muuten tulisi ikinä.