Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ankeeta.

Vierailija
13.03.2012 |

Mun facebookin stalkkerinikki sai bannin mun ihastukselta. Yritin pyytää sitä kaveriksi "tuntemattomana". Nalkitin ensin monia sen kavereita itteni kavereiksi. Yllättävän monet ottaa tosta vaan jonkun ihan vieraan :)

Mutta sitte ku yritin pyytää sitä ihastusta, ni pimensiki ittensä multa kokonaan. HÖ :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ainakaan oo tunnistanu. Mutta mä pelkään käydä omalla nikillä, jos vaikka joku sellainen vakoiluohjelma onkin olemassa, että se näkee kuka on käynyt. Me ei siis olla kavereita facessa.

Tai sit jos se peittää osan teksteistä julkisuudelta ja näyttää vaan kavereille? on joskun niin kumman pitkään kirjoittelematta...

Vierailija
2/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin torjun tuntemattomat suoraan. En lähde selvittelemään kuka on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun ihastuksen ei olis tarttenu olla! Mä haluun tietää siitä kaiken! Sillä oli just sivuillansa taas uus päivitys siitä että se on sinkku. vAlitteli olevansa ikuisesti sinkku. Mä menisin ja ottaisin sen, mutta vähän jarruttaa se että mä oon naimisissa.

Vierailija
4/4 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtina liene oli se että ei pidä ihmetellä jos torpataan tuntemattoman lähestymisyritys heti alkuunsa. Tuota sosiaalidoktriinia harjoittaa enemmän kuin pari ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän