Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset hautajaiset sinä haluaisit sitten joskus?

Vierailija
13.03.2012 |

Minä haluaisin hautajaisiini tämän musiikin:

Sen lisäksi vain ja ainoastaan valkoisia kukkia. Kalloja, valkoisia ruusuja, kieloja, orkideoja.

Tai sitten, jos asuisin jossain ei-näin-takakireässä maassa, haluaisin samanlaiset hautajaiset kuin Whitney Houstonilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen miettinyt lapseni hautajaisia; jos hän kuolisi, haluaisin soittaa paljon lasten elokuvista tuttua musiikkia. Olisi ruokaa tarjolla ja yritettäis pitää itkuton muistotilaisuus. Haluaisin itse kantaa arkkua.

Vierailija
2/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilomieliset, ruokaa, juomaa, tanssimusaa. Kukaan ei saa pukeutua mustaan (paitsi minä). Katsellaan valokuvia, muistellaan hauskoja muistoja. Saa itkeä, jos itkettää, mutta nauru olisi toivotumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoontukoon yhteen kuka tahtoo ja mihin tahtoo. Kieltäydyn arkusta ja varsinkin hautakivestä tai muusta pystistä. Haluan kadota tuhkana tuuleen, mieheni tietää mihin.

Vierailija
4/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä minulle mitään väliä millaiset omat hautajaiseni ovat kun itse olen silloin kuollut?

Tilaisuus pidetään läheisten vuoksi, ei minun. Toivon siis että se olisi heille miellyttävä..

Ja toivon myös, ettei hautajaisiini tule ketään velvollisuudentunteesta tai vaikka vain siitä syystä että on sukulaiseni. He voivat käyttää aikansa paremminkin.

Lisäksi toivon ettei kuoppajaisiini uhrattaisi liian paljoa rahaa, jonka voisi käyttää elävien hyväksi.

Arkku voisi olla sellainen maatuva pahviversio.

Polttohautaus vai kuoppaan, siihen en osaa ottaa kantaa. Molemmat tuntuvat vastenmieliseltä, mutta pitäähän siinä vaiheessa ruhosta tietysti päästä jotenkin eroon.

Vierailija
5/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Haluasin sukulaiset ja ystävät paikalle. Hyvän papin pitämään hauskan ja koskettavan puheen ja pari ystävää englantilaistyyliin muistelemaan kivoja ja hauskoja yhteisiä juttujamme. Haluaisin soitettavan ainakin Kuutamosonaatin, olen aina rakastanut sitä ja se sopisi mielestäni hautajaisiin.

En haluaisi että kukaan masentuisi aivan täysin kuolemastani, kuolema on luonnollinen asia joka tulee kohtaamaan meidät kaikki.

Sitten vain arkku hartioille ja kellojen soidessa hautaan. Haluaisin lisäksi jonkun erityisen kauniin tai erikoisen kiven ja jonkun joka pitäisi hautani kunnossa ja kävisi juttelemassa mukavia silloin tällöin.

Vierailija
6/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin hautajaisiini tämän musiikin: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=i3mX39DhCgU&feature=related" alt="http://www.youtube.com/watch?v=i3mX39DhCgU&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=i3mX39DhCgU&feature=related</a&gt;

Sen lisäksi vain ja ainoastaan valkoisia kukkia. Kalloja, valkoisia ruusuja, kieloja, orkideoja.

Tai sitten, jos asuisin jossain ei-näin-takakireässä maassa, haluaisin samanlaiset hautajaiset kuin Whitney Houstonilla.

en haluais kuolla , vaan kävellä suoraan taivaaseen kuten Elia, joka meni kyllä tulisilla vaunuilla...