Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen lastesi sukupuoliin?

Vierailija
13.03.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua poikia.

Vierailija
2/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siihen äärimmäisen tyytyväinen. Jos hänellä olisi sukupuolia useampi, niin kai siihenkin tottuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkääkä lapsia, jotka pillittävät juuri oikeanlaisen nuken perään. Lapsuuden perheessäni oli kolme tyttöä ja oli aika kurjaa olla koko ajan tietoinen siitä, että tämä oli huono juttu ja olimme vääränlaisia. Olkaa kiitollisia, että edes saatte lapsia, älkääkä pilatko niiden elämää, jotka teille on annettu.

Rasittaa tuo ajatus, että kaikesta pitää aina olla niiiin kiitollinen. Tottakai jokainen normaali vanhempi rakastaa lapsiaan, olivat he minkälaisia tahansa. Ei se silti ole niiltä lapsilta mitenkään pois, jos vanhempi ajattelee että olisipa ollut mukavaa saada vielä tyttö/poika.

Vierailija
4/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni viestisi osoitti, että olet juuri sellainen pillittäjä. On todella epäkypsää, ettei osaa olla kiitollinen asioista. Sinulla taitaa olla kovin vähän elämänkokemusta.

Vierailija
5/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä mitä sieltä housujen välistä löytyy

Tarkoitatko että miten lapsi ilmentää juridista sukupuoltaan ja jos ylipäätään ilmentää, olenko tuohon tapaan tyytyväinen vai haluaisinko muuttaa sitä, vai haluaisinko ylipäänsä muuttaa sitä sukupuolta joka hänelle on syntymähetkellä määritelty, vai mikä oli kysymyksesi tarkoitus? En tiedä haetko nyt juridista, sosiaalista, psyykkistä vai biologista sukupuolta vai jotakin näiden yhdistelmää.

ja oletko tyytyväinen siihen, että sinulla on esim. vain tyttöjä, vai olisitko halunnut myös pojan. Miksi tästä asiasta pitää tehdä näin vaikea? Minä voisin esim hyvin kuvitella, että jos saisin kolme tyttöä niin toivoisin lisäksi myös poikaa, mutta tuskin tekisin koska kolme lasta olisi ihan tarpeeksi.

housujen välissä on hameita meillä, kaapissa. Punttien välissä on ilmaa ja housujen sisällä vartalo.

Vierailija
6/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatan ne jo nyt ettei koulussa kiusata.

Vierailija
7/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sain pojan, seuraavaksi tytön ja kolmanneksi tytön. Juuri näin olisin halunnutkin :)

Vierailija
8/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljännestä ajattelin, että nyt vois tulla taas poikakin, mutta olen nyt iloinen kolmannesta tytöstä, menee isosiskojen leluja ja vaatteita eikä tartte enää pikkupoikien maailmaan tutustua uudelleen, esikoispoika kun on jo 11v.

Vierailija
9/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut viimeisestä pojasta tyttöä.

Vierailija
10/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poikia enkä missään nimessä olisi tyttöä halunnut.

Vierailija
11/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä ja poika

Vierailija
12/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja kaksi poikaa.

Vierailija
13/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poika ja tyttö. =)

Vierailija
14/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen kun on vasta mahassa, eikä sukupuolta tiedetä;) ei kyllä mitään väliä, kumpi tulee.

Vierailija
15/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu jotenkin ihan vieraalta ajatus, että mulla olisi poika, tai vielä pahempi, useampia. Mä en vain osaisi olla pojan äiti.

Vierailija
16/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme tyttöä. Toisaalta olisin varmaan tyytyväinen mihin kokoonpanoon vaan, olisihan ne minun suuresti toivomiani lapsia.

Omaan vauvaan rakastuu heti kun sen saa syliin.

Vierailija
17/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläisiä vastauksiako haluaisit: "En todellakaan, ensin olisi pitänyt tulla poika, mutta tulikin tyttö, toisen piti olla tyttö, mutta pahus, se olikin poika..." Haloo, herää jo? Kauppaanko sä olet menossa ja valitset, ostatko sinisen vai punaisen tiskiharjan. Kunnioita elämää vähän enemmän!

Vierailija
18/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on ollut joko poika tai tyttö. Tyytyväinen olen, vaikka olisin hyväksynyt myös epäselvät tapaukset.

Vierailija
19/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsella on vaan yks sukupuoli, onko epänormaali??

Vierailija
20/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaakaan voi. Ja nyt näyttää siltä, että molemmat pysyvät siinä sukupuolessa, mihin ovat syntyneet. Lisääkin saisi tulla, ihan millä sukupuolella varustettuja tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi