Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tosi onneton, enkä tiedä miksi

Vierailija
16.11.2005 |

Mä en oikeasti tajua mikä mulla on. Itken lähes joka päivä ja yö, enkä keksi sille mitään syytä. Tuntuu koko ajan vaan tosi pahalta. Oikeasti mulla on asiat ihan hyvin. Terve lapsi (7 kk), joka nukkuu yöt heräämättä, taloudellisesti ok tilanne, ihana mies ja hyvä työ minne palata äitiyslomalta.

Kun itku tulee, alan keksiä miehestäni mitä kauheampia juttuja ja syitä miksi meidän pitäisi erota. Ajatus vaan lähtee lentämään ja kehitän kauheaa inhoa häntä kohtaan. En ole kertonut miehelleni näistä ajatuksista, koska tiedän niiden olevan aivan älyttömiä. Rakastan miestäni ihan hirveästi enkä halua pahoittaa hänen mieltää näillä pimeillä jutuilla. Sanon vain hänelle että olen väsynyt kun olen hiljanen ja murjotan. Oikeasti tämä on jotain muuta, ehkä masennusta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheneuvolan psykologiin tai vaikka terveyskeskuksen omalääkäriin. Mielenterveystoimistoon voi mennä juttelemaan tai vaikka seurakunnan diakonille tai diakonissalle.

Pääasia, että kerrot nyt jollekin tämän, mitä tänne kirjoitit, että saat itsesi kuntoon.

Voimia ja lämmin halaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän