Apua milloin nuo googlen karttakuvat on kuvattu
Muistaako kukaan minä vuonna tuon Googlen toimesta käytiin autoilla kuvaamassa noita teitä ja taloja?
Kommentit (9)
Anoppi meinasi myös kuolla kun näki vastikään kuolleen miehensä seisomassa niiden pihalta otetussa kuvassa...
Suomessa ne on otettu enimmäkseen keväällä ja kesällä 2009.
Se kuvan ajankohta lukee siinä kuvan vasemmassa alareunassa. Siinä on kuukausi ja vuosi, milloin ko näkymä on otettu.
lukee vasemmassa alalaidassa kuvanotto kuukausi ja vuosi. 2009 osa ja osa muistaakseni viime kesänä.
mikäli nyt muistan oikein talomme rakentamisvuoden. meidän talomme näkyy kesken-eräisenä ja pihamaalla näkyy muutama raksamies pienessä ja vähän suuremmassakin hiprakassa. harjakaisia juhlittiin.
Muistaako kukaan minä vuonna tuon Googlen toimesta käytiin autoilla kuvaamassa noita teitä ja taloja?
Kiitos! Sain tietää tänään, että eräs ystäväni kaukaisuudesta kaukana minusta on kuollut jo muutama vuosi sitten ja liittyy tuohon karttakuvaan enkä tajunnut järkytykseltäni katsella noita kuvien reunoja tarkemmin. Olen järkyttynyt vieläkin.
Asuimme aikoinaan samalla paikkakunnalla, hän sairastui, meille tuli muutto. Hän oli omien sanojensa mukaan toipumassa, mutta viestit loppuivat. Meille syntyi lapsia ja oli aina kova kiire.
Luulin, ettei vaan ehdi vastaamaan tai on muuttunut sähköpostiosoite ja ihmettelin kun viestit eivät kuitenkaan palautuneet takaisin. Pelkäsin, että on kuollut ja uskalsin vasta tänään ottaa selvää, siirsin selvittämistä monta kertaa ja niin oli tapahtunut, hän on kuollut. Voi kun elämä on epäoikeudenmukaista. Jäi todella pienet lapsetkin, lahjakas ja ihana ihminen.
koska ekalla kerralla mies pääsi kuvaan, tokalla taas tytär =). Vuosia en muista, mutta molemmat kerrat olleet viimeisen viiden vuoden aikana.