Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa kuukupin valinnassa

Vierailija
13.03.2012 |

no niin, nyt viimein kohta neljääkymppiä lähestyessäni päätin että nyt tempaisen elämänmuutoksen ja alan käyttää kuukuppia. Asiastan en tiedä juuri mitään ja siksipä pyydän av apua. Eli valintaan neuvoja, kun kriteerit ovat seuraavat:

- vuoto keskitasoa tai varsinkin loppuajasta niukkaa

- olen pienehkö (164cm) en siis tiedä vaikuttaako tämä vaginan kokoon?

- minulla on paljon arpikudosta, eli olen revennyt synnytyksessä pahasti ja "toosaan" on tikattu useassa kerroksessa satakunta tikkiä. Paikat ovat siis melko venymättömät, esim. yhdyntäkipuja on ajoittain arpikudoksen takia

- käytän tamponista yleensä mini-kokoa tai parina ekana vuotopäivänä mediumia

Koen kuukupissa hankalimpana (oletuksena siis) että se pitää jotenkin rutata ja taitella ja tunkea sisään, ja juuri em. vammojeni takia pelkään että se sattuu. Mutta toisaalta taas haluan eroon siitä raivostuttavasta yö-vaippa-episodista, kun alkkarit pitää tapetoida kauttaaltaan siteillä ja pikkuhousunsuojilla. On tosi "kiva" nukka yöt muovivaipat rohisten, ja aina tulee ohivuotoja kuitenkin.

Lisäksi jos joku paljon treenaava (esim. painnonnosto, jumpat) kertoisi että voiko käyttää treenatessa vai tuleeko ohivuotoja kun lihaksisto treenin aikana "kääntyilee"?

Kiitos kovasti jos joku osaa auttaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa hankkia aluksi pienempi koko ja jos ei tunnu riittävän, kokeilla isompaa.

www.kuukuppi.fi

Katsele tuolta. Itselläni on Ladycup ja Lunette. Ladycup on pehmeämpi, mutta mielestäni hankalampi poistaa, kun on niin liukas ja taipuisa. Mulla molemmat on isompaa kokoa ja olen kuullut että Lunetten pieni koko on pehmeämpi kuin iso. Eli tuon perusteella voisit tilata kumpaa merkkiä vaan.

Vierailija
2/2 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset linkistä, eiköhän tuolta löydy, taidan kokeilla pienempää kokoa ensin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi