Eikö muita häiritse tölkkijuomat hääpöydässä?
Kauniisti ruusuin koristeltu pöytä, jopa upeat kristallilasit tms. mutta sitten meikkaajalla ja kampaajalla käynyt morsian kalliissa hienossa puvussaan avaa tallinnasta tuodun lonkerotölkin samalla kun seuraa häidensä ohjelmaa, esim. vanhempiensa pitämiä liikuttavia hääpuheita... Mun mielestä tosi outoa..
Kommentit (14)
Olen sen verran hieno nainen ja kermaperse, etten IKINÄ juo suoraan tölkin suusta. Mökilläkin vain lasista.
En tosiaan kotonakaan juo pullon, saati tölkin suusta suoraan. Saati juhlissa! Se tölkkihän voi olla ties miten saastainenkin, pyörinyt ties missä.
Useimmilla suomalaisilla on varaa häihin, joissa juomat on Tallinnasta.
Tietysti lonkku ei ole mikään ruokajuoma, jos siis on hieno pitopalvelun ruoka kesken niin lonkeron avaaminen vaikuttaa humalahakuiselta. Mielestäni lonkero kuuluu varsinaisesti vasta iltapuolen ohjelmaan, päiväkännäys ei ole mielestäni tyylikästä.
itse olen ollut häissä joissa vieraat ovat juoneet omia kaljojaan muovikassit ringissä (puvut päällä tietysti)... ja joku on omissa häissään myynyt Tallinnasta tuotuja tölkkejään omassa baarissa.
jos pitää saada ne "omannäköiset häät" niin mitä sitä hienostelemaan.
jota häiritsee viillellyt käsivarret ja ihmisten tupakointi. Olen tiukkapipoinen mummu monen mielestä täällä. IRL kolmen pienen lapsen nähtävästi keskimääräistä paremman elämän elänyt nainen.
Ei häiritse! Millä tasolla se häiritsisi? Siis että silmät kipeytyy noin jäätävän tyylittömästä näystä, vai kokeeko siinä jotain säälinsekaista tunnetta ko. henkilöä kohtaan? Meneekö ajatusmaailma uusiksi, miten suhtautua tähän ihmiseen tuollaisen näyn jälkeen? MITEN on huono juttu, että ne juomat on haettu Tallinnasta, sehän on ihan laillista ja juomat on siellä paljon edullisempia, miksi pitäisi laittaa kolminkertainen hinta kiinni juomiin vain, että voi sanoa että "meidän hääjuomia ei oo sitte ainakaan Tallinnasta tuotu"? Järkeväähän se on, säästää sieltä missä voi.
Tosi outoa joo.
Ehkäpä silloin kun on hienoksi laitettu muuten, voisi siiderikin olla lasissa. Muuten juon aina tölkistä tai pullosta, viitsi tehdö tiskiä sen takia.
Tölkit aseteltiin buffetpöytään tarjolle, viereen lasit, joihin juomat voisi kaataa (en itsekään tykkää tölkeistä pöydässä). Valitettavasti juuri kukaan vieraista ei laseja käyttänyt. :(
Tosi junttia ja mautonta. Mutta kai sitä juotavaa sitten vedetään niin paljon, ettei ehdi laseihin kaatelemaan.
On tuotu, vaan se, että vedetään suoraan tölkistä. Sama mullekin, mitä juoma on maksanut ja mistä se on tuotu.
Ei häiritse! Millä tasolla se häiritsisi? Siis että silmät kipeytyy noin jäätävän tyylittömästä näystä, vai kokeeko siinä jotain säälinsekaista tunnetta ko. henkilöä kohtaan? Meneekö ajatusmaailma uusiksi, miten suhtautua tähän ihmiseen tuollaisen näyn jälkeen? MITEN on huono juttu, että ne juomat on haettu Tallinnasta, sehän on ihan laillista ja juomat on siellä paljon edullisempia, miksi pitäisi laittaa kolminkertainen hinta kiinni juomiin vain, että voi sanoa että "meidän hääjuomia ei oo sitte ainakaan Tallinnasta tuotu"? Järkeväähän se on, säästää sieltä missä voi. Tosi outoa joo.
Vaan se, miten ne nautitaan.
Tölkit aseteltiin buffetpöytään tarjolle, viereen lasit, joihin juomat voisi kaataa (en itsekään tykkää tölkeistä pöydässä). Valitettavasti juuri kukaan vieraista ei laseja käyttänyt. :(
Joskin tölkit olivat ulkona tarjolla, eivät siis pöydässä. Lasit olivat vieressä mutta melkein kaikki joivat suoraan tölkistä. Ei siinä mitään, eipä se minua häirinnyt.
itsekin meinasin kirjoittaa, että ei häiritse yhtään, että missä sitä tölkkiä sitten pidetään, jos ei pöydällä. Minusta ei yhtään sen kummallisempaa, kuin esim. meidän häissä oli pöydillä halpoja viinipulloja. Mutta joo että tölin suusta, kuuluu johonkin saunailtaan kesämökillä, mutta ei sentään juhliin.
Olen sen verran hieno nainen ja kermaperse, etten IKINÄ juo suoraan tölkin suusta.
Mökilläkin vain lasista.