Mistä voi saada puhelinreseptin virtsikseen?
Ilmeisesti pissatulehdus tuloillaan, ahdistus! En pääse lääkäriin tänään, miten saisin puhelinreseptin? Siis kirjoittaako yksityiset, kunnallinen, yths? Kenelle soitan ja vuodatan ja tilaan soittoajan vai miten ihmeessä tämä käytännössä toimii?
Kommentit (7)
ilman tutkimuksia, eihän siinä ole järkeä odotuttaa kärsivää potilasta, jos oireet ovat tutut ja selkeät?
Jos sulla ei ole tuttua lääkäriä, joka suostuu sua puoskaroimaan "susta tuntuu" periaatteella ilman labrakokeita, niin sitten ei taida onnistua.
Eikun terkkariin vaan pissanäytettä antamaan.
ilman tutkimuksia, eihän siinä ole järkeä odotuttaa kärsivää potilasta, jos oireet ovat tutut ja selkeät?
jos näin on. Eikö tuollaisissa tapauksissa käytetä jotain estolääkitystä tms, ja syö niitä happamia tuotteita. Entäs jos vaikka hiiva- tai muu sekamuotoinen tulehdus kirveltelee alapäässä, niin sinä soitat ja saat heti antibiootin, että kun nyt kirvelee?? Ja entäs eikö sen lääkärin pitäis ottaa kantaa siihen, miksi sulla on toistuvia virtsatulehduksia?
Saitko reseptin? Jos tuollainen paikka on olemassa, niin haluan tietää yhteystiedot. En itsekään aina ehtis ja pääsis lääkäriin, tai sinne ei saa aikoja.
mutta minä olen saanut vermoxiniin reseptit puhelimella koko perheelle.
Soitin terkkariin ja kysyin että oisko mahdollista ja ettei tarvis viedä kenekään aikaa sillä. Sanoi että onnistuu. Kävin sitten muutaman tunnin päästä hakemassa reseptin.
Vai saitko ihan uutena potilaana reseptit?
mutta minä olen saanut vermoxiniin reseptit puhelimella koko perheelle.
Soitin terkkariin ja kysyin että oisko mahdollista ja ettei tarvis viedä kenekään aikaa sillä. Sanoi että onnistuu. Kävin sitten muutaman tunnin päästä hakemassa reseptin.
et tietenkään mistään. Virtsis on kurja vaiva, ja joillakin se vieläpä toistuu. Jotkut tutut käyttää sen ehkäisyyn happamia tuotteita kuten esim. karpaloa. Mutta jotta saisit antibioottikuurin, niin kyllä siihen käsittääkseni tarvitaan ihan virtsakoe ensin, ja sen perusteella vasta lääkettä jos tulehdus on.