Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden mahdollisuus?

Vierailija
13.03.2012 |

Mietityttää raskauden mahdollisuus... Kertokaa, onko raskaus mielestänne ylipäätään mahdollinen (tai no onhan se mahdollinen, mutta siis kuinka todennäköinen) näissä olosuhteissa:

Olen kolmekymppinen, perusterve. Söin viim. kaksi kuukautta pillereitä (sitä ennen vuoden tauko) ja lopetin ne helmikuun alkupuolella. Kuukautisia ei ole ehtinyt, eikä siis olisi pitänytkään tulla vielä tulla lopettamisen jälkeen. Viimeinen vuoto oli ns. tyhjennysvuoto. Kuukautiset olleet aina suht säännölliset, ja myös pillereiden lopettamisen jälkeen (olen lopettanut n. vuodeksi kaksi kertaa aiemminkin) palanneet ihan ongelmitta heti ekasta kierrosta.

Olimme yhdynnässä 13 päivää sitten. Kyseessä oli kierron 14.pv, eli siis 14.päivä viime kuukuatisten ensimmäisestä päivästä. En ole koskaan tuntenut ovista, mutta huomasin, että ko. päivän aamulla pikkuhousuihin oli tullut vähän limaisen oloista väritöntä/valkoista vuotoa.

Yhdynnän jälkeen menin aika pikaisesti pesulle ja huuhtelin ihan kauttaaltaan, siis myös sisältä.

Ajattelin ensin, että en voi mitenkään olla raskaana, mutta nyt mietityttää, josko sittenkin... Mitään erityisiä oireita ei ole ollut, ei ainakaan sellaisia mitä huomaisin. Voisikohan niitä nyt ylipäätäänkään olla vielä tässä vaiheessa? Missä vaiheessa uskaltaisin tehdä testin.

Spekuloikaa kiltit mun kanssa, ja jos ehditte niin kertokaa aamun ratoksi omia kokemuksianne raskautumisista, oireista ja aikaisista plussauksista :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit olla raskaana. Vielä yhdyntä kierron puolivälissä. Ei hyvää päivää...

Vierailija
2/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin mahdollisuus tulla raskaaksi on ensimmäinen kierto. Että onnea vaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset menkat olivat siis jo oihan oikeat menkat, sitä edellinen vuoto helmikuun alussa oli tyhjennysvuoto.

Aika kyhyt kierto näyttäis siis olevan edelleen (aikaisemmin ollut muistaakseni n. 28 pv).

Vierailija
4/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän mielestä se huuhtelu pienennä mahdollisuutta aika paljon?Mietin vain, että raskautta yrittävät pitävät usein tärkeänä sitä, että sperma ei valu heti pois vaan että koko "lasti jää sisään".

Milloinkohan sitä uskaltais tehdä testin? Olen vähän hermoheikko luonne :) joten kaapissa odottaan jo aikaisin tehtävä testi, jonka voi ohjieden mukaan tehdä 4 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää,joka siis oletettavasti olisi ensi sunnuntaina.

Raskaus ei olisi suunniteltu (ei toki ole mikään katastrofikaan, ei kai sitä muuten näin vastuuttomasto puuhailtaisi). Pakko tunnustaa, että nyt asialle on, ensimmäistä kertaa annettu mahdollisuus, niin melkein toivon että olisinkin raskaana... Raskaus olisi ollut elämäntilanteeseen nähden ihan ok aiemminkin, mutta aina ennen olen viime tipassa päättänyt kaivaa kumin esiin yöpöydän laatikosta, tai käskenyt miestä keskeyttämään, eli se "gut feeling" on ollut se, että ei vielä.

Nyt ei sellaista tunnetta tullut, joten annettiin mennä. Ja kun asialle on nyt annettu lupa ja mahdollisuus, niin se tuntuukin ihan oikealta. Mies on samoilla linjoilla, joten luulenpa, että jos tämä ei nyt tärpännyt niin tästä eteen päin unohdamme kumit ja keskeytykset :)

Mitään oireita ei tosiaan vielä ole, paitsi lievät vatsavaivat, jotka tosin voivat olla vain ilmavaivoja. Ja janotus, jonka olen jostain kuullut olevan mahdollinen oire :)

Sori tilitys, mutta eipä tästä viitsi vielä "oikeiden ihmisten" kanssa puhua :)

Vierailija
5/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vaikutusta raskautumiseen.

Vierailija
6/6 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret mahikset on että olet raskaana, voi kai sanoa että toivottavasti olet. =) Jos kuitenkaan et ole, osta ovistestejä, tiedät ainakin tarkemmin koska "ne päivät". :) Minulla ekasta oireena oli jatkuva pissalla käynti ja toisesta ei mitään oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan