Lue keskustelun säännöt.
vk 7 ja painoa tullut 4kg!!
13.03.2012 |
Hei auttakaa!
Miten on mahdollista, että paino on noussut noin paljon? Olen ollut ihan samalla tavalla kuin ennen, liikkunut ja syönyt, ja paino vain nousee. Tarkoittaako tää, että musta tulee joku hillitön norsu?? Ensimmäinen raskaus siis kyseessä, enkä todellakaan haluaisi lihoa mielettömiä määriä.. :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kans paino noussut nyt jo reilu pari kiloa.
Odotan toista lasta nyt ja rv 6+6 ,eli huomenna rv7.
Onhan se huolestuttavaa, mutta joillain voi paino nousta alussa reippaasti ja sitten keskivaiheessa rauhoittua.Jatka liikkumista vaan ja syö normisti, niin eiköhän se suurin painonnousu pysy kurissa.Sullakin saattaa olla turvotusta?
Mulla on ainakin maha ihan turvoksissa ja itse olen tosi liikkuvainen ja kunnosta huolta pitävä ihminen.
Nyt on tosin tullut välillä herkuteltuakkin ja syön enemmän kuin ennen mutta olen alkanut kävelemään enemmän kuin enne.Ainut mikä on niin kamala väsymys kun en jaksa jumpata ja aiemmin olen jumpannut säännöllisesti.Mutta kyllä mä vielä starttaan jumpan kun vaan saan väsymyksen kuriin ja koitan olla liikaa herkuttelematta.Tää nälän tunne on kyllä ihan pohjaton ja väsymys kans kun se iskee :/