Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeterapeuttimme suositteli seksiä joka toinen päivä. TOIMII!

Vierailija
12.03.2012 |

Aluksi otimme vitsinä, sitten aloimme vähän niinkus kokeilemaan toimiiko, puoli vuotta takana ja jumankekka, että rakastan tuota miestä, josta olin jo erota ja olin jo miettinyt valmiiksi joka ikisen tavaran, että mitkä haluaisin ottaa mukaan.

Puoli vuotta tätä systeemiä takana, yhdessä 15 vuotta, naimisissa 10, kolme lasta ja me uusimme aviovalamme juhannuksena.

Mä olen kuin uusi nainen ja mieheni uusi mies, ihan kuin olisimme vastarakastuneita ja 17-vuotiaita.

Nyt olemme toistemme kimpussa vähän väliä.

SUOSITTELEN!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän terapeutti ole tuollaista ehdottanut! Olen kade!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muut ongelmat, vai oliko niitä sittenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi otimme vitsinä, sitten aloimme vähän niinkus kokeilemaan toimiiko, puoli vuotta takana ja jumankekka, että rakastan tuota miestä, josta olin jo erota ja olin jo miettinyt valmiiksi joka ikisen tavaran, että mitkä haluaisin ottaa mukaan.

Puoli vuotta tätä systeemiä takana, yhdessä 15 vuotta, naimisissa 10, kolme lasta ja me uusimme aviovalamme juhannuksena.

Mä olen kuin uusi nainen ja mieheni uusi mies, ihan kuin olisimme vastarakastuneita ja 17-vuotiaita.

Nyt olemme toistemme kimpussa vähän väliä.

SUOSITTELEN!

Vierailija
4/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessanpöntön kannesta rahankäyttöön ja lasten kasvatukseen, sekä kaikesta mahdollisesta miksi sinä sitä ja et sä koskaan. Nyt löytyi rakkaus uudelleen, joka tekee vessanpöntön kansista ihan triviaaleja sekä lähentää suhdetta niin, että molemmat tekevät kaikkensa keskusteluyhteyden löytymiseksi. Eikä ole aina jotenkin vanhat riidat ja kitka tiellä ja kauhea muuri...

ap

Vierailija
5/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä meillä onkin liikaa seksiä kun melkein joka päivä kuitenkin tulee harrastettua.

räiskyy tulta ja tappuraa, ruusuisesta hetkestä täyskaaokseen. mies osaa haukkua ja minä loukkaannun hänen tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.

Vierailija
6/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka päivä ohjeena. Todella toimii... paitsi, että jossain välissä herpaantui ja vanhoja riitoja jouduttiin käsittelemään, mutta onpa hyvä neuvo... suosittelen minäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan