Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siteitä teinisi käyttää?

Vierailija
12.03.2012 |

Ajattelin ostaa sidepaketin varuiksi kotiin, tyttö alkaa olla sen ikäinen, että menkat alkaa pian.

Mutta mitä merkkiä ja mallia, en halua ostaa mitään mummomallia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse valita, ja ostin lisää niitä, mitä näytti kuluvan eniten. Ne on libressen ohuet siteet, sellaiset yksittäispakatut, ilman siivekkeitä. Lisäksi meillä on libressen tavallisia siteitä, jos tyttö tahtoo yöllä käyttää toiselaisia, ja myös yösiteitä kuluu jonkun verran, vuoto välillä tosi runsasta.

Vierailija
2/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin varmaan riippuu paljon siitä, minkä kokoinen tyttösi on. Meinaan tuota aikaisempaa kirjoitusta vuotojen niukkudesta. Itsellä teini-iässä oli myös tosi niukat vuodot ja käytin tamponeja voimisteluharrastukseni takia. Kuten moni joukkuetoverinikin. Kaikille ei tietty sovi. Mutta osta tosiaan muutamaa laatua ainakin. Osahan voi aiheuttaa esim. ihoärsytystä. itselläni ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivekkeelisiä Alwaysejä.

Itsekin ennen, mutta nykyään en valitettavasti voi, juurikin ihoärsytyksen (ja ei ole mitään pikkuärsytystä) vuoksi. Itsellä ainoat, mitkä ei ärsytä, on Vuokkoset. Ja minkäänmerkkisiä siivekkeellisiä en voi käyttää :( Enkä tamponeja ollenkaan.

Vierailija
4/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli musta paras merkki jo teininä. Ei ole kova ja vaippamainen, ja imi hyvin. Kannattaneen hommata sekä siivekkeillä, että ilman, jotta tyttö saa itse päättää kummasta tykkää. Merkkejä on monia ja vain kokeilemalla löytää suosikkinsa. Jos haluaa tampponeja hommata tarjolle, kannattaneen aluksi olla asetilla varustettuja :)

Vierailija
5/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteen ei kutita persusta verille...

Ainakin Always-siteet on ollut niin muovisia, että herkemmät kuolee kutinaan niitä käyttäessä.

Vierailija
6/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alwaysin siivekkeellisiä siteitä, jossain sinivihreässä paketissa ne olivat. Käytin myös ohuempia siivekkeellisiä pinkissä paketissa, oisko ollut Vuokkosia.

Vierailija
7/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin varmaan riippuu paljon siitä, minkä kokoinen tyttösi on. Meinaan tuota aikaisempaa kirjoitusta vuotojen niukkudesta. Itsellä teini-iässä oli myös tosi niukat vuodot ja käytin tamponeja voimisteluharrastukseni takia. Kuten moni joukkuetoverinikin. Kaikille ei tietty sovi. Mutta osta tosiaan muutamaa laatua ainakin. Osahan voi aiheuttaa esim. ihoärsytystä. itselläni ainakin.

ja isommalla isot vuodot?

*reps*

Vierailija
8/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen aloittanut suoraan käyttämään tamponeja harrastusten vuoksi. Voithan kaupassa katsoa mitkä sidemallit ovat ohuempia ja tarkoitettu niukempaan vuotoon. Jos haluat nimenomaan siteitä, niin hanki siivekkäitä jos teinisi on kova liikkumaan. Näin ei satu ikäviä yllätyksiä...

Vierailija
9/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, että jotkut siteet olisi mummomallia. :P Vai onko siellä yh-isä kyselemässä?

Osta useampaa erilaista, niin tyttö voi kokeilla mistä pitää. Ei niiden tarvi olla vain yhtä ja samaa, kulutusta tulee kuitenkin olemaan.

Vierailija
10/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli alwaysta, vuokkosia tms.

Vierailija
11/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen aloittanut suoraan käyttämään tamponeja harrastusten vuoksi. Voithan kaupassa katsoa mitkä sidemallit ovat ohuempia ja tarkoitettu niukempaan vuotoon. Jos haluat nimenomaan siteitä, niin hanki siivekkäitä jos teinisi on kova liikkumaan. Näin ei satu ikäviä yllätyksiä...

Ainakin meikäläisen kuukautiset alkoivat todella runsaina, ja pelkäsin jatkuvasti vuodon tulvimista yli. "Japanin lippu" oli jatkuva kauhukuvitelmani. Teininä parasta, mitä tiesin olivat juuri ne paksut "mummositeet", koska niiden kanssa oli edes vähän turvallisempi ja kuivempi olo.

Vierailija
12/12 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät tytöt meillä ostavan.