Suositelkaa hyvää kirppistä Lahdesta!
Minne kannattaisi viedä tavaraa myyntiin? Lähinnä lastenvaatteita, jonkun verran myös naistenvaatteita.
Kommentit (26)
Suurkirppiksellä kun on pöytävuokrakin 16€ halvempi/viikko..
No, mä olen saanut sieltä kuitenkin aivan helvetin hyvä myynnin. Siellä kun käy paljon ihmisiä kun on niin hyvällä paikalla. :D
Launeen Suurkirppis on järkyttävä läävä.
kokeile Lanttilaa, saat vielä paremman myynnin.
Lanttilasta ja Launeen kirppiksestä niin kyllä minusta tuo Launeen kirppis on paljon siistimpi, valoisampi ja avarampi, en kyllä tajua miten joku siitä "läävän" saa? Lanttilahan on vanhassa pimeässä hallissa?
Saako niitä sieltä paikanpäältä? En ainakaan rupea mistään hälyttimistä erikseen maksamaan.
Myynnissä olisi siis ihan perusvaatetta, siistikuntoista mutta ei mitään huippumerkkiä.
Mites se lastentarvikekirppis Viikari, onko kenelläkään siitä kokemuksia (myyjänä)?
ollut kerran lanttilassa pöytä, siellä pitää maksaa jopa niistä hinnoittelutarroista! Kaksi 30 tarran arkkia saat ilmaiseksi mutta sitten ylimääräisistä pitää maksaa. Ja hälyt maksaa tietenkin. Viikaria olen kanssa käyttänyt, ihan ok, mutta tosiaan vaan lastenvaatteitlle/tarvikkeille.
Siis Lanttila että Launeen suurkirppis. Molemmissa ollu pöytä vuokralla ja molemmissa olen tavaroita saanut hyvin myytyä. Suurkirpparilla tosiaan halvempi vuokra, mutta ite tykkään käydä ostajana ite enemmän Lanttilassa koska tosiaan parempaa ja laadukkaampaa tavaraa jostakin syystä siellä on myynnissä. Yhtään ei ole mun pöydistä ohi kassan Lanttilassa menny, joten ei perus tavaraan kannata hälyjä ostaa, ellei ole jotakin tosissaan kalliimpaa myynnissä.
kokeile Lanttilaa, saat vielä paremman myynnin.